;
coinex

مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد

مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد. این مانیتور هوشمند، بدون نیاز به اتصال سیمی، به مانیتور دوم شما تبدیل می‌شود.

سامسونگ در CES 2024 چندین مانیتور جدید از جمله Smart Monitor M8 و مانیتورهای جدید QD-OLED در اندازه‌های مختلف معرفی کرد. همچنین یک مانیتور هیجان انگیز به نام The Link را به نمایش گذاشت که با در نظر گرفتن زیبایی و فشردگی طراحی شده است. سامسونگ تنها یک عکس از آن مانیتور در حال کار منتشر کرد.

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ

به گفته سامسونگ، The Link نازک‌ترین و سبک‌ترین مانیتور 32 اینچی ال‌ای‌دی 4K جهان است و با نگاه کردن به تصویر آن، به نظر می‌رسد. همچنین یکی از تمیزترین مانیتورهای جهان است که دارای صفحه پشتی صاف تنها با سه پورت است: HDMI، پاور و پورت USB Type-C. همچنین دارای یک پایه VESA 100 x 100 در عقب است. این مانیتور قبلاً جایزه بهترین نوآوری CES 2024 را دریافت کرده است.

مانیتور لینک سامسونگ فاقد طراحی پایه استاندارد است که معمولاً در سایر مانیتورها می‌بینیم. Link دارای پایه‌ای است که به پهنای مانیتور است و وقتی از هر طرف به آن نگاه می‌کنید، یک پایه فلزی T شکل دارد.

مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ

این مانیتور همچنین می‌تواند بدون کابل جداگانه با دیگر مانیتورهای The Link اتصال زنجیره‌ای ایجاد کند. ممکن است پین‌های pogo روی مانیتور وجود داشته باشد که از طریق آن به سایر مانیتورها متصل می‌شود. سامسونگ می‌گوید که می‌توانید «هر تعداد مانیتور را که نیاز دارید وصل کنید تا تنظیمات کامل خود را انجام دهید». از آنجایی که مانیتور دارای حاشیه‌های بسیار نازکی است، راه‌اندازی چند مانیتور با The Link درزهای ناهموار یا نامتناسب نخواهد داشت.

بر اساس اخبار مطبوعاتی سامسونگ، TheLink همچنین دارای بلندگوهای داخلی است. چهار دکمه کنترل در جلوی مانیتور (روی قاب زیر صفحه نمایش) قرار دارند. کل طراحی بدون شک جدید و هیجان انگیز است، برخلاف هر چیز دیگری که تا به حال دیده ایم، اما باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد این مانیتور منتشر کند. در حال حاضر قیمت یا تاریخ انتشار در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر