;
coinex

طرح تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی با دیگر خودروهای مونتاژی ؛ [+جزئیات و قیمت]

براساس اطلاعیه سامانه یکپارچه، طرح تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی با 7 محصول از خانواده مونتاژی‌های کشور آغار شده است. محصولات مونتاژی از برندهای کرمان موتور و مدیران خودرو هستند.

سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، اطلاعیه‌ای با مضمون طرح طرح تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی با خودروهای مدیران خودرو و کرمان موتور را صادر کرده است. تمامی متقاضیان دیگنیتی و فیدلیتی در فراخوان زمستان 1402 قرار دارند.

پس این طرح مختص همین افراد است و چنانچه قصد تمایل به تعویض خودرو ثبت‌نامی خود را دارند، می‌بایست به قیمت خودروهای درنظر گرفته شده جهت تعویض دقت کنند. ممکن است خودرو جایگزین، قیمتی کمتر و بیشتر از خودرو دیگینتی و فیدلیتی داشته باشد. در ادامه مطلب جزئیات طرح و قیمت خودروهای جایگزین را مطالعه می‌کنید.

بیشتر بخوانید: آمار رسمی و نهایی خودروهای وارداتی به کشور اعلام شد

طرح تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات مدیران خودرو و کرمان موتور

براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی، در راستای جلب رضایت متقاضیان محصولات یک گروه خودروسازی، برای آن دسته از متقاضیان دارای اولویت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ امکان تبدیل اختیاری محصول انتخابی با هفت محصول قابل عرضه از دو شرکت دیگر فراهم شده است.

متقاضیانی که در فروش‌های یکپارچه محصولات خودروسازان داخلی دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی با موعد تحویل زمستان ١۴٠٢ دریافت کرده‌اند می‌توانند از فردا (دوشنبه هفتم اسفندماه) خودروی خود را به محصولی دیگر از محصولات عرضه شده توسط سایر شرکت‌های تولیدی که در ادامه جدول آن آمده است، تبدیل کنند.

برای این منظور متقاضیان از فردا (دوشنبه هفتم اسفندماه) به مدت 3 روز (تا پایان روز چهارشنبه ٩ اسفندماه) فرصت دارند که از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی (www.esalecar.ir) برای تبدیل خودروی خود اقدام کنند.

امکان تبدیل دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات زیر فراهم شده است :

طرح تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات مدیران خودرو و کرمان موتور

نحوه ثبت درخواست تبدیل خودرو

گفتنی است که برای این تبدیل، ابتداً متقاضی می‌بایست با مراجعه به صفحه جزئیات سفارش، نسبت به انتخاب گزینه لغو سفارش خود اقدام کند تا خودروی تخصصی قبلی حذف شود؛ پس از لغو سفارش محصول قبلی توسط متقاضیان، امکان انتخاب یک محصول از سبد محصولات اعلامی در سایت برای آن‌ها، میسر خواهد شد.

بدیهی است با توجه به ظرفیت محدود برخی از محصولات، در صورت تکمیل ظرفیت آن محصول، متقاضیان می‌بایست نسبت به انتخاب محصول دیگر از محصولات عرضه شده اقدام کنند.

پس از مشارکت متقاضیان در طرح تبدیل اختیاری، فراخوان توسط خودروساز جدید، برای مشتریان به جهت تکمیل وجه خودرو ارسال می‌شود؛ بدیهی است که عدم تکمیل وجه توسط مشتریان در زمان مقرر برای محصول جدید، که بازه‌ای 7روزه در نظر گرفته شده است، به منزله انصراف از طرح تلقی خواهد شد و متقاضی از اولویت‌بندی خودرو داخلی در سامانه یکپارچه حذف می‌شود.

شایان ذکر است که در صورت لغو سفارش و عدم انتخاب محصول جدید، پس از پایان مهلت ثبت‌نام، سفارش متقاضی به محصول قبلی (همان خودروی تخصصی اول) بازگردانده می‌شود.

مجدد خاطرنشان می‌شود که از فردا، دوشنبه (هفتم اسفندماه) الی چهارشنبه (نهم اسفندماه) به مدت سه روز امکان تبدیل اختیاری محصولات فوق‌الذکر برای متقاضیان باقیمانده محصولات بهمن موتور از لیست انتظار مشتریان نوبت زمستان ۱۴۰۲ فراهم است و پس از اطلاع‌رسانی توسط خودروساز محصول جدید، امکان ثبت‌نام نهایی و تکمیل وجه به مدت 7روز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح تبدیل محصولات بهمن موتور با دیگر خودروسازان مونتاژی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا دیگه شورشو درآوردن با ماشین خودمونو بدین هی طرح جایگزینی میزارین برا دیگنیتی و فیدیلیتی زمستان ۱۴۰۲
    یکساله معطل کردین مردم رو حالا میگین بیا با این عوض کن با اون عوض کن

    پاسخ