;
coinex

رنگبندی سری ویوو V30 مشخص شد؛ عرضه جهانی نزدیک است

پس از پخش تصاویر گوشی‌های جدید ویوو توسط خرده فروشی‌ها، شرکت ویوو خود دست به کار شده و با پخش پوستر رسمی از رنگبندی سری ویوو V30 پرده برداشته است.

گوشی‌های ویوو V30 و ویوو V30 پرو به زودی در بازار هند موجود خواهند شد. پس از آنکه خرده فروشی‌ها با پخش پوسترهای چشم‌نواز این گوشی همه را مشتاق عرضه این سری جذاب کردند، حالا شرکت ویوو رسما از رنگبندی این دو گوشی پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگبندی سری ویوو V30

ظاهر شدن تیزر تبلیغاتی گوشی‌های جدید ویوو، در وب‌سایت رسمی این شرکت در هند، هم از عرضه قریب‌الوقوع این سری خبر داده و هم رنگ‌بندی دیدنی این دو گوشی را به نمایش گذاشته است.

رنگبندی سری ویوو V30

مدل پرو این سری در سه رنگ مشکی، آبی و سبز به بازار عرضه خواهد شد. این سه رنگ فقط جذابیت ظاهری ندارند بلکه داستانی پشت آنها نهفته است. سبز طاووسی، نماد پرنده ملی هند است، در حالی که رنگ آبی سواحل و آب‌های خیره‌کننده و زیبای جزایر آندامان و نیکوبار هند را در ذهن بینندگان تداعی می‌کند.

البته خاص بودن Vivo V30 Pro فقط به عناصر زیبایی نسبت داده نمی‌شود، بلکه این گوشی با داشتن تنظیمات دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی پاسخگوی همه نیازهای کاربران در زمینه تصویربرداری، از عکاسی مناظر گرفته تا نماهای نزدیک، خواهد بود. فلاش Aura Light Portrait را هم فراموش نکنید، چرا که قطعا سطح عکاسی و کیفیت تصاویر شما را بهبود خواهد بخشید.

این دستگاه به عنوان اولین گوشی از سری V ویوو از فیلترهای تنظیم ZEISS و ZEISS Style Portrait استفاده می‌کند. این فیلترها قبلا فقط در سری X به کار گرفته شده بودند. این به معنای باز گذاشتن دست کاربران برای گرفتن عکس‌های خلاقانه و با کیفیت است.

شایعه شده است که ویوو V30 Pro باریک‌ترین گوشی سال 2024 خواهد بود، البته این مسئله باعث افت دیگر مشخصات نخواهد شد. صفحه نمایش خمیده 120 هرتزی و باتری سنگین 5000 میلی آمپر ساعتی مهر تاییدی بر این مطلب هستند.

کاملا واضح است که شرکت Vivo در حال انجام کاری ویژه برای مخاطبان هندی خود است. ترکیبی از طراحی بی‌نظیر با مشخصات فنی درجه یک نشان‌دهنده تعهد ویوو به تولید محصولی است که در عین مطابقت با با حال و هوای محلی هند، عملکرد و ظاهر مخاطب پسندی را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی سری ویوو V30 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر