;
coinex

ویوو Y200e اولین گوشی دارای طراحی با دوام از چرم اکو فایبر در هند

ویوو Y200e قرار است به زودی در هند عرضه شود. این شرکت چینی تایید کرده است که این گوشی با طراحی جدید با چرم اکو فایبر در پنل پشتی عرضه خواهد شد.

ویوو به طور رسمی مدل آتی گوشی هوشمند خود یعنی ویوو Y200e را به نمایش گذاشت. این دستگاه قرار است به زودی در هند عرضه شود. اما قبل از انتشار رسمی، این شرکت یکی از جنبه‌های برجسته خود را تأیید کرده که طراحی جدید با چرم اکو فایبر است.

بیشتر بخوانید: سری جدید ویوو X Fold3 و X Fold3 Pro در سه ماه اول سال عرضه خواهند شد

ویوو Y200e با پشت چرمی اکو فایبر

غول فناوری چینی یک تصویر تبلیغاتی را در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت. در این توییت، این برند اعلام کرد که ویوو Y200e اولین گوشی هوشمند در هند خخواهد بود که دارای پنل چرمی مقاوم اکو فایبر در پشت است. این اساساً به این معنی است که این دستگاه دارای طراحی چرم مصنوعی در پشت بوده که به حس برتر بودن آن می‌افزاید. این تصویر تبلیغاتی همچنین گوشی هوشمند با چرم اکو فایبر را در رنگ نارنجی به نمایش می‌گذارد.

ویوو Y200e

برای کسانی که اطلاع ندارند، انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ آبی نیز عرضه شود، اما این طرح چرمی می‌تواند منحصر به نسخه نارنجی باشد. ویوو قرار است این گوشی جدید را در 3 اسفند 1402 معرفی کند. با این حال، طبق اطلاعات فاش شده اخیر، اکثر مشخصات کلیدی این گوشی در هفته گذشته لو رفت. انتظار می‌رود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED بلندی باشد که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد.

از نظر سخت افزاری، Y200e به تراشه کوالکام اسنپدراگون 4 نسل 2 SoC مجهز شده که با حداکثر 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. طبق گفته‌ها، یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که ممکن است شارژ سریع سیمی 44 واتی را نیز ارائه دهد. در قسمت پشتی شاهد دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی خواهیم بود و در قسمت جلویی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر باشید زیرا در اوایل هفته بعد رویداد معرفی این گوشی هوشمند را پوشش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در مورد ویوو Y200e چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر