;
coinex

تصاویر جدید لو رفته ویوو ایکس فولد 3 از قابلیت جالبی پرده برداشتند

در حال حاضر شایعات زیادی پیرامون ویوو ایکس فولد 3 گفته شده است. اخیرا نیز افشاگر معروف، Ice Universe، با انتشار تصویری از این گوشی، ویژگی جالبی از این دستگاه‌های تاشو را لو داده است.

این منبع اطلاعاتی چند تصویر در ویبو به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد گوشی Vivo X Fold 3 را نشان می‌دهد. اما نکته قابل توجه، نمایش رابط کاربری مک بر روی صفحه این گوشی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر جدید لو رفته ویوو ایکس فولد 3 از قابلیت جالبی پرده برداشتند

در این تصاویر، می‌توان حاشیه‌های قابل توجه این گوشی را مشاهده کرد. در سمت راست نمایشگر هم پانچ هول دوربین سلفی قرار گرفته و دکمه پاور و ولوم صدا هم به‌ترتیب در سمت چپ و راست قرار گرفته‌اند. همانطور که انتظار می‌رود، دستگاه دارای یک نمایشگر خارجی نیز هست.

تمام این ویژگی‌ها از گوشی ویوو انتظار می‌رفت، اما نکته جالب توجه در این لیک این بوده که گوشی ویوو X Fold 3 رابط کاربری macOS را روی نمایشگر خود نشان می‌دهد.

تصاویر جدید لو رفته ویوو ایکس فولد 3 از قابلیت جالبی پرده برداشتند

Ice Universe اظهار کرده گوشی ویوو دارای قابلیت کنترل از راه دور مک است. یک کاربر دیگر وبیو با نام WhyLab نیز صحت این افشاگری را تائید کرده است. هرچند اطلاعات کمی در این خصوص در دسترس است، اما اگر این موضوع درست باشد، گوشی تاشو ویوو می‌تواند یک گزینه جذاب برای افرادی باشد که از سیستم مک استفاده می‌کنند.

معلوم نیست ویوو چگونه این قابلیت را بر روی گوشی تاشو خود فعال کرده و نمی‌توان حدس زد این تصویر تنها یک نمایش ساده رابط کاربری مک در ویوو ایکس فولد 3 است یا کاربران می‌توانند با گوشی خود دسترسی و کنترل بیشتری بر روی دستگاه مک خود داشته باشند.

درهرحال، نمی‌توان منکر این شد که وجود چنین قابلیتی در یک گوشی تاشو که صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گوشی‌های معمولی دارد، چقدر می‌تواند برای انجام چندکار به‌طور همزمان مفید باشد.

منبع اطلاعاتی Digital Chat Station نیز جزئیاتی در خصوص ویژگی‌های بهبود یافته صفحه نمایش X Fold 3 را فاش کرده است. بر اساس این گزارش، کمپانی Samsung Display صفحه نمایش‌ تاشوی داخلی ایکس فولد 3 و نسخه پرو آن را با رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل ارائه خواهد داد. پیش از این رزولوشن مورد استفاده در سری ایکس فولد 2، 1916 در 2160 پیکسل بود.

به‌علاوه، صفحه نمایش خارجی این محصول هم به‌جای رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل که در فولد 2 استفاده شده بود، دارای رزولوشن 2748 در 1172 پیکسل است.

در نهایت، Digital Chat Station اظهار کرده ویوو از مواد فیبرگلاس در ساخت محصولات تاشوی جدید خود استفاده خواهد کرد و مدل استاندارد ایکس فولد 3 احتمالاً دارای باتری 5,600mAh خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این موضوع چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر