;
coinex

موتورولا امسال از گوریلا گلس در گوشی‌های خود استفاده می‌کند

موتورولا مقاومت محصولات خود را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. این شرکت اعلام کرده امسال از گوریلا گلس در تمام گوشی‌های خود استفاده می‌کند.

از مدت‌ها پیش موتورولا  در تلاش است تا مقاوت محصولات خود را افزایش دهد. اکنون این برند اعلام کرده از اواخر سال جاری از گوریلا گلس در تمام گوشی‌های خود استفاده می‌کند. این بدان معناست که حتی مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های این شرکت نیز در برابر اتفاقات مقاوم خواهند بود، برای کاربرانی که صفحه نمایششان ترک خورده یا آسیب جزئی پیدا کرده، این تغییر بسیار خوشایند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: Huawei Pocket 2 دارای نسخه ویژه Art، در پنل پشتی در عکس های زنده خواهد بود

با توجه به اینکه تاکنون فقط گوشی‌های گران قیمت موتورولا از گوریلا گلس استفاده می‌کردند، اکنون وجود آن در گوشی‌های ارزان قیمت به موضوعی نگران کننده تبدیل شده است. با اینکه موتورولا تضمین کرده که حتی حساس‌ترین دستگاه‌ها هم دیگر آسیب نمی‌بینند اما هنوز به طور مشخص اعلام نکرده که از کدام نسخه‌ی گوریلا گلس استفاده خواهد کرد. با این حال گوریلا گلس 5، جدیدتر و سخت‌تر گوریلا گلس Victus 2 را در رویداد اخیر به نمایش گذاشتند.

این موضوع برای همه تغییر مهمی محسوب می‌شود. موتورولا قصد دارد دستگاه‌های باکیفیت را در دسترس همه قرار دهد، نه فقط آن‌هایی که بودجه بالایی دارند. با توجه به اینکه دوام محصولات همیشه ویژگی مهمی بوده، این قابلیت جدید می‌تواند در بازارهای رقابتی باعث برتری محصولات موتورولا شود.

علاوه بر اخبار گوریلا گلس، موتورولا همچنین از ویژگی نرم‌افزاری جدیدی به نام Smart Connect در MWC رونمایی کرد. این ابزار بسیار خوب به دستگاه‌های موتورولا و لنوو اجازه می‌دهد به رایانه‌های شخصی لنوو متصل شوند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد از صفحه‌کلید رایانه شخصی در هر دو دستگاه استفاده کرده و اعلان‌ها و محتوای کلیپ‌بورد را به اشتراک بگذارید یا حتی از تلفن یا رایانه لوحی خود به‌عنوان وب‌کم یا هات اسپات استفاده کنید. به هر حال اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با ویژگی‌های منحصر به فرد هستید، گوشی‌های جدید موتورولا انتخاب خوبی است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر