;
coinex

گوشی تکنو POVA 6 پرو با نمایشگر 120 هرتزی رسما معرفی شد

گوشی تکنو POVA 6 پرو با باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 120 هرتزی امروز در رویداد جهانی MWC سال 2024 رسما معرفی شد.

در جریان رویداد MWC سال 2024 که امروز در بارسلون اسپانیا برگزار شد، برند تکنو از مجموعه‌ محصولات جدید خود رونمایی کرد. از مهم‌ترین این محصولات، می‌توان به گوشی هوشمند Tecno POVA 6 Pro اشاره کرد که به عنوان جانشین POVA 5 Pro وارد بازار خواهد شد.

این گوشی میان رده که یک دستگاه گیمینگ به حساب می‌آید از طراحی نیمه شفاف با چراغ‌های LED برخوردار است. در ادامه به شرح کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت تکنو POVA 6 پرو می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گوشی تکنو POVA 6 پرو

گوشی گیمینگ تکنو POVA 6 Pro دارای یک پنل پشتی نیمه شفاف با بافت لیتوگرافی در زیر آن است. در این دستگاه درست مانند مدل قبلی از نوار چراغ‌های LED استفاده شده و سنسورهای دوربین همچنان در سمت راست قرار گرفته‌اند. در این پنل 210 مینی ال‌ای‌دی به کار گرفته شده که می‌توان 9 حالت نورپردازی مختلف را مطابق سلیقه فردی روی آنها اعمال کرد.

گوشی تکنو POVA 6 پرو

تکنو پووا 6 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (+FHD) و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. داخل این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت جهت افزایش ایمنی کاربران تعبیه شده و در بالا هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی با فلاش LED اختصاصی جهت ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

در پنل پشتی یک ماژول دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری، یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی تشکیل شده است.

قلب تپنده Tecno POVA 6 Pro تراشه 6 نانومتری دایمنسیتی 6080 مدیاتک است که با 8 / 12 گیگابایت رم (با قابلیت ارتقا از طریق رم مجازی) و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. دایمنسیتی 6080 یک پردازنده هشت هسته‌ای با دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش واحد محاسباتی Cortex-A55s با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است که در ترکیب با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 از پس اجرای بازی‌های مختلف و کارهای گرافیکی سنگین برمی‌آید.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیستم خنک‌کننده مناسب برای دفع حرارت و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی (1000 میلی آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی) با پشتیبانی از شارژ سیمی 70 واتی و شارژ معکوس 10 واتی اشاره کرد.

گوشی تکنو POVA 6 پرو

تکنو POVA 6 Pro ابتدا در فیلیپین، سپس در عربستان سعودی و هند عرضه خواهد شد و پس از آن به سایر کشورها راه پیدا خواهد کرد. گزینه‌های رنگی احتمالا به خاکستری و سبز محدود می‌شوند و قیمت برای نسخه‌های 8/256 و 12/256 گیگابایتی به ترتیب برابر 229 و 269 دلار خواهد بود. در جعبه این گوشی یک شارژر 70 واتی، یک کابل USB، یک قاب و یک سوزن برای خروج سیم‌کارت وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تکنو POVA 6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر