coinex
راهنمای خرید تکراتو

ناتینگ با رونمایی از گوشی فون 2a با نورپردازی Glyph به شایعه‌ها پایان داد

ناتینگ با رونمایی از گوشی فون 2a با نورپردازی Glyph به شایعه‌ها پایان داد. پیش از این شایعه شده بود که چراغ‌های Glyph از پشت این دستگاه حذف خواهند شد ناتینگ MWC 2024 نشان داد که این مساله صحت ندارد.

شرکت ناتینگ در رویداد MWC 2024  از گوشی هوشمند جدید خود، به نام “ناتینگ فون 2a” پرده برداشت و به تمامی شایعه‌های درباره‌ی طراحی چراغ‌های پشتی آن پایان داد چراکه ناتینگ فون 2a نیز از پنل پشتی نیمه‌شفاف با چراغ‌های LED خاص، مانند ناتینگ فون 2 و ناتینگ فون 1، بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: مشخصات ناتینگ فون (2a) فاش شد

ناتینگ از گوشی فون 2a با نورپردازی Glyph رونمایی کرد

این گوشی با نام ناتینگ فون 2a به یک ماژول دوربین منحصربه‌فرد نیز مجهز بوده که در نیمه‌ی بالایی قاب پشتی جای گرفته است. مکان قرارگیری دوربین‌ها به صورت افقی و در برخلاف مدل‌های قبلی ناتینگ است.

ابعاد ناتینگ فون 2a، مقایسه با دو مدل پیشین این برند، به نسبت کوچک یا بزرگ نبوده و اگر انتظار داشتید این گوشی با فرم‌فکتور کوچک‌تر عرضه شود، احتمالاً ناامید خواهید شد.

ناتینگ فون 2a از پردازنده‌ی مدیاتک Dimensity 7200 Pro و 12 گیگابایت رم بهره می‌برد و احتمالا در تاریخ 5 مارس به‌طور کامل معرفی شود. اطلاعات کامل در مورد این گوشی هوشمند، حدود یک هفته‌ی دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین، شرکت ناتینگ تصویر رسمی گوشی ناتینگ فون 2a را از طریق پستی در ایکس منتشر کرده و این تصویر بهترین دید را از دستگاه فراهم می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی از یک نمایشگر 6/7 اینچی +Full HD اولد با نرخ نوسازی 90 هرتز و با فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی استفاده کند.

اطلاعات حاکی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین‌های پشتی به ترتیب با رزولوشن 50 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل است. این گوشی همچنین با باتری 4500 میلی‌‌آمپرساعتی و شارژ سریع 33 وات مجهز خواهد شد.

اطلاعات رسمی در مورد قیمت ناتینگ فون 2a هنوز منتشر نشده‌، اما انتظار می‌رود که در محدوده‌ی 300 تا 350 دلار قرار گیرد، که تقریباً با سایر گوشی‌های میان‌رده در بازار هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را درباره‌ی رونمایی از گوشی فون 2a با نورپردازی Glyph با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر