coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ناتینگ فون (2a) فاش شد

طبق رندرهای لو رفته، طراحی و مشخصات ناتینگ فون (2a) فاش شد. در حالی که زمان زیادی تا عرضه این گوشی هوشمند نمانده، اطلاعات بیشتری از طراحی و مشخصات آن به بیرون درز کرده است.

ناتینگ فون (2a) از 15 اسفند 1402 عرضه خواهد شد. از آنجایی که برند ناتینگ با این گوشی هوشمند به بخش جدید وارد می‌شود، همه‌ی شایعات و موضوعات مرتبط به آن را دنبال کرده‌ایم و در ادامه اولین نگاه‌ها را به رندرهای با کیفیت لو رفته از ناتینگ فون (2a) خواهیم داشت تا شکوه این گوشی هوشمند را ببینیم.

بیشتر بخوانید: نتیجه بنچمارک ناتینگ فون 2a در آنتوتو 10 اعلام شد؛ امتیاز بالا و باورنکردنی!

رندرهای طراحی شده به کمک کامپیوتر ناتینگ فون (2a)

اولین رندرهای مبتنی بر CAD (طراحی شده به کمک کامپیوتر) از فون (2a)، این گوشی هوشمند را در رنگ خاکستری تیره خود به نمایش می‌گذارد. ناتینگ برای این مدل به سمت یک رویکرد طراحی کمی متفاو‌ت‌تر رفته است. بر خلاف فون 1 و فون 2، تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی به صورت افقی در داخل یک جزیره دایره‌ای در مرکز قرار گرفته است.

در مرکز جزیره دو حسگر درون یک بریدگی دایره شکل قرار دارند. اطراف برش یک بافت هم مرکز قرار دارد که تا لبه جزیره امتداد پیدا کرده است. ماژول فلاش در سمت راست بالای ماژول‌ دوربین‌ها قرار گرفته و در اطراف جزیره دوربین، چراغ‌های نمادین Glyph ناتینگ قرار گرفته‌اند. در مجموع، تلفن دارای سه نوار نوری است: دو نوار به سمت چپ و یک نوار عمودی به سمت راست.

طراحی نیمه شفاف همچنین مجموعه‌ای از پیچ‌ها و یک عنصر منحنی مانند را نشان می‌دهد که از جزیره دوربین تا پایین گوشی هوشمند کشیده شده و در گوشه سمت چپ آرم ناتینگ خودنمایی می‌کند.

این گوشی با حاشیه‌های کمتری در جلو طراحی شده است که با دکمه‌های فلزی و قاب آن همخوانی پیدا کرده است.  طبق رندرها، فون (2a) یکی از منحصر به فردترین و ممتازترین طراحی‌ها را به همراه ظاهر شفاف ناتینگ در مقایسه با سایر گوشی‌های هم رده‌ی خود دارد.

ناتینگ فون (2a)

مشخصات لو رفته‌ی ناتینگ فون (2a)

با تایید گزارش‌هایی که در دسامبر 2023 منتشر شد، ناتینگ فون (2a) به قطع با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس که از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند، عرضه خواهد شد. از نظر اپتیکی، این گوشی هوشمند دارای دو سنسور سامسونگ است: سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL S5KG9 اولیه (با OIS) و سنسور 50 مگاپیکسلی ثانویه ISOCELL JN1 برای گرفتن تصاویر فوق عریض. در قسمت جلو، کاربران یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دریافت خواهند کرد.

ساعاتی پیش امروز نیز، کارل پی، مدیر عامل ناتینگ اعلام کرد که فون (2a) دارای چیپست دایمنسیتی 7200 نخواهد بود. اکنون می‌توانیم تأیید کنیم که این گوشی اولین گوشی با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 7200 پرو خواهد بود. این موضوع با صحبت‌های پیرامون فون (2a) در مورد داشتن چیپست مدیاتک سفارشی مطابقت دارد، زیرا هیچ گوشی هوشمند دیگری از چپست دایمنسیتی 7200 پرو برخوردار نیست.

علاوه بر پردازنده جدید، ناتینگ فون (2a) دارای دو نسخه با رم‌های 12 و 8 گیگابایت و حافظه‌ی 256 یا 128 گیگابایتی خواهد بود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کند، انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می‌کند. از نظر نرم افزاری، این گوشی هوشمند بر روی سیستم عامل NOthing نسخه‌ی 2.5.2 مبتنی بر اندروید 14 اجرا خواهد شد. ابعاد این گوشی در حدود 161.7 در 76.3 با قطر 8.5 میلی متری خواهد بود. وزن دستگاه باید 190 گرم باشد.

همچنین می‌توانیم تأیید کنیم که این تلفن دارای NFC، ویژگی تولید والپیپر با هوش مصنوعی، و دارای گواهی IP54 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. قیمت این گوشی هوشمند در حدود 300 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات و ظاهر ناتینگ فون (2a) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: smartprix

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر