;
coinex

مخدر آمفتامین در لباس قرص های لاغری در ایران به فروش می رسند

طبق گزارشات جدید، مخدر آمفتامین در لباس قرص های لاغری در ایران فروخته می‌شود. اگرچه این قرص‌ها منجربه کاهش وزن می‌شوند اما دارای عوارض خطرناکی هم هستند.

روزنامه اعتماد در گزارشی به موضوع فروش مخدر آمفتامین در لباس قرص های لاغری در ایران توسط برخی از عطاری‌ها اشاره کرد. ظاهراً ابن عطاری‌ها با سوءاستفاده از نیاز مشتریان در باب کاهش وزن، مواد مخدر آمفتامین را در داروهای لاغری خود قرار داده و با قیمت بالا می‌فروشند. این کار علی‌رغم اینکه اشتها را کم کرده و منجربه لاغری می‎شود، اما عوارض بسیار خطرناکی برای افراد نیز درپی دارد. در ادامه با جزئیات مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: لاغری بدون ورزش ؛ نخستین قرص شبیه‌سازی ورزش در بدن معرفی شد!

فروش مخدر آمفتامین در لباس قرص های لاغری در ایران

به نقل از روزنامه اعتماد، برخی عطاری‌ها برای لاغری قرص آمفتامین را با چند داروی گیاهی مخلوط می‌کنند که به راحتی باعث کاهش وزن مشتری می‌شود اما عوارض بسیاری در پی دارد.

فروش مخدر آمفتامین در لباس قرص های لاغری در ایران

اعتماد در گزارش خود نوشته است: «گاهی مثلا برای لاغری، قرص آمفتامین را با چند داروی گیاهی مخلوط می‌کنند که به‌راحتی باعث کاهش اشتها و وزن مشتری می‌شود. البته این قسمت خوب ماجراست؛ یعنی حتی اگر کسی می‌خواهد از یک عطاری چنین قرص لاغری‌ای تهیه بکند، باید خیلی خوش‌شانس باشد که در ترکیبات آن محصول، آمفتامین استفاده شده باشد. در بسیاری موارد، ماده مخدر شیشه را جوشانده و در آن محصول دست‌ساز استفاده می‌کنند که بی‌شک خطرات زیادی برای مصرف‌کننده به همراه خواهد داشت».

در بخش دیگری از این گزارش به استفاده از ترامادول، شربت تریاک و متادون در «داروهایی مانند ترک اعتیاد و تقویت قوای جنسی» استفاده و به مشتری فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تأثیر ماده مخدر خطرناک آمفتامین برای کاهش وزن چیست؟ لطفاض نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر