;
coinex

فراخوان واریز وجه متقاضیان پژو پارس ؛ نوبت دهی جدید آغاز شد

ایران خودرو فراخوان واریز وجه متقاضیان پژو پارس را صادر کرد. طبق این فراخوان، متقاضیانی می‌توانند در اولویت‌های بعدی دریافت پژو پارس قرار گیرند.

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و تلاش‌های ایران خودرو، سازمان ملی استاندارد مجوز تولید پژو پارس را پس سال 1402 به این شرکت اعطا کرد. البته متقاضیان سامانه یکپارچه که از اسفند سال گذشته در اولویت اسفند 1402 پژو پارس قرار گرفته بودند، پس از اعلام خبر توقف تولید پژو پارس و طرح حایگزینی اجباری این محصول با دیگر محصولات ایران خودرو، به جلوی درب وزارت صمت رفته و اعتراض خود را اعلام کردند. احتمالاً یکی از دلایل اصلی تولید دوباره پژو پرشیا، همین اعتراض متقاضیان بود.

به هر حال حالا که تولید این سدان محبوب ادامه دارد، ایران خودرو فراخوان واریز وجه متقاضیان پژو پارس را صادر کرده است که طبق آن متقاضیانی که تا حالا فراخوان نشده بتوانند وجه خودرو را واریز کرده و در موعد مشخص تخویلشان گردد.

بیشتر بخوانید: قیمت پژو پارس 12 اسفند 1402 ؛ جدیدترین تغییرات قیمت مدل های پژو پارس [+جدول]

صدور فراخوان واریز وجه متقاضیان پژو پارس

گروه صنعتی ایران خودرو، در اطلاعیه‌ای خود عنوان کرد: «پیرو مصاحبه تلویزیونی مورخ نهم اسفندماه آقای دکتر اسلام پناه، رییس محترم سازمان استاندارد، ضمن تشکر از مساعدت ایشان مبنی بر مجوز تداوم تولید پژو پارس، به اطلاع متقاضیان فراخوان نشده این خودرو می رساند، برمبنای مجوز کتبی سازمان ملی استاندارد، متقاضیان به ترتیب اولویت جهت واریز وجه فراخوان شده و در نوبت تحویل خودرو پارس قرار خواهند گرفت.»

صدور فراخوان واریز وجه متقاضیان پژو پارس

افزایش قیمت پژو پارس در پی عدم عرضه

بازار خودرو در هفته دوم اسفند ۱۴۰۲ روی دیگری پیدا کرد. هفته اول اسفند امسال قیمت بازاری خودرو‌های پرتقاضا مسیر‌های مختلفی را در پیش گرفته بودند. برخی صعودی بودند، برخی نزولی و برخی هم بدون تغییر قیمت در بازار حضور داشتند.

به نقل از اکوایران، اما در هفته دوم آخرین ماه فصل زمستان ۱۴۰۲، قیمت خودرو‌های پرتقاضا به طور دسته جمعی صعودی شدند.

بنابراین می‌توان گفت بازار هفته دوم آخرین ماه سال جاری به کام فروشندگان شد. اما صدر جدول رشد قیمت‌های بازاری خودرو در هفته دوم اسفند به پژو پارس سال با موتور XU ۷ P اختصاص داشت.

این خودرو طی یک هفته حدود ۲۵ میلیون تومان رشد قیمت را در کارنامه خود ثبت کرد. این مقدار رشد قیمت به زبان درصد از افزایش قیمت حول و حوش ۴ درصدی این خودروی پرطرفدار طی یک هفته حکایت می‌کند.

اما قعر جدول رشد قیمت هفته دوم اسفند امسال در اختیار هایما S ۷ پلاس قرار گرفت. این خودروی مونتاژی با رشد حدود ۱۰ میلیون تومانی تنها توانست قیمت بازاری خود را نزدیک به ۰.۶ درصد رشد دهد.

پژو ۲۰۶ تیپ دو و تیبا دو نیز به ترتیب با قیمت‌های حدود ۵۹۰ میلیون تومان و همچنین ۳۹۰ میلیون تومان در بازار خودرو در دسترس متقاضیان قرار دارند.

به نظر می‌رسد دو خودروی هاچ بک (بدون صندوق بازار) برای تغییر کانال خیز برداشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فراخوان جدید پژو پارس چیست؟ لطفاً نظرات خود را بیان کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر