;
coinex

تماشا کنید؛ ثبت تصاویر فوق‌العاده از زمین با دوربین گلکسی اس 24 اولترا

سامسونگ دست به اقدام جدیدی زده. این شرکت پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 24 اولترا را به فضا فرستاده تا از زمین عکس بگیرد.

سامسونگ برای معرفی قابلیت‌های دوربین گوشی پرچمدار خود تلاش زیادی می‌کند. اخیراً این شرکت گلکسی اس 24 اولترا را به فضا فرستاد تا از زمین عکس بگیرد.

بیشتر بخوانید: گلکسی A55 سامسونگ یک قدم به رونمایی کامل نزدیکتر شده است

قدرت دوربین گلکسی اس 24 اولترا در ثبت تصاویر هوایی از زمین

سامسونگ دو اسکلت فیبر کربنی طراحی کرد تا با استفاده از یک بالون، گلکسی اس 24 اولترا را با خیال راحت به فضا منتقل کند. پس از طراحی نهایی اسکلت، این شرکت گوشی را با استفاده از یک قاب، به یک بالون هیدروژنی متصل کرد. این بالون 23 مایل (37 کیلومتر) بالاتر از سطح زمین را طی کرد و به استراتوسفر رسید؛ این فاصله دو برابر ارتفاعی است که خطوط هوایی تجاری پرواز می‌کنند.

در تهیه این عکس‌ها تمام دوربین‌های پشتی گلکسی اس 24 اولترا سهیم بودند. فهیم آل محمود آشیک توضیح داد که این ماموریت در اواخر ژانویه آغاز شده و تمامی این تصاویر در کمتر از یک هفته گرفته شده‌اند. او می‌گوید پس از ثبت تصاویر گاز هیدروژن از بالون تخلیه شد و تلفن با سرعت 8 کیلومتر بر ساعت بر روی سطح زمین فرود آمد.

گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS ،دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر OIS، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و OIS است. این دستگاه می‌تواند با استفاده از دوربین‌های 200 و 50 مگاپیکسلی خود ویدیوهای 8K 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عکاسی گلکسی اس 24 اولترا از زمین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر