;
coinex

وان پلاس 13 و ایس 3V اولین گوشی‌های مجهز به نسل بعدی تراشه‌های اسنپدراگون خواهند بود

نسل بعدی تراشه‌های سری 7 و 8 اسنپداگون کوالکام با گوشی‌های آینده شرکت وان پلاس یعنی وان پلاس 13 و وان پلاس ایس 3V معرفی خواهند شد.

گوشی‌های هوشمند جدید وان پلاس به احتمال زیاد اولین دستگاه‌های پذیرنده آخرین نسل چیپست‌های قدرتمند اسنپدراگون شرکت کوالکام خواهند بود. این ادعا به دنبال افشای جدیدی مبنی بر مجهز شدن گوشی پرچمدار OnePlus 13 و وان پلاس Ace 3V به نسل جدید پردازنده‌های اسنپدراگون سری 8 و 7، قوت بیشتری یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تراشه وان پلاس 13 و وان پلاس ایس 3V

به تازگی گزارشی از سوی افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی یعنی Smart Pikachu در رسانه اجتماعی Weibo (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) منتشر شده که می‌گوید وان پلاس Ace 3V اولین گوشی دریافت‌کننده تراشه جدید سری  7 اسنپدراگون خواهد بود.

وان پلاس 13

این افشاگر در ادامه مدعی شده که این دستگاه به یک صفحه نمایش با وضوح 1.5K با قابلیت محافظت از چشم مجهز شده و از یک باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی تغذیه خواهد کرد.

اسمارت پیکاچو درباره گوشی پرچمدار جدید وان پلاس یعنی OnePlus 13 نیز ادعاهایی داشته است. او می‌گوید که این گوشی رده بالا اولین محصول بازار با تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود. گفته می‌شود که نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار وان پلاس در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد، درست مانند وان پلاس 12 که در دسامبر سال 2023 به بازار عرضه شد.

جالب است بدانید که گزارش این افشاگر با گزارش‌های پیشین مطابقت دارد و تقریبا می‌توان گفت که ادعاهای او صحیح و قابل اعتماد است. برای مثال، پیش از این از منبع اطلاعاتی دیگری درباره توسعه و آزمایش نسخه اولیه وان پلاس 13 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شنیده بودیم. این گزارش به احتمال تغییر در طراحی گوشی‌های پرچمدار این شرکت نیز اشاره کرده بود. با این حال، توجه داشته باشید که این اطلاعات به تاییدیه رسمی نرسیده‌اند و ممکن است اصلا واقعیت نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های وان پلاس 13 و وان پلاس ایس 3V چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر