;
coinex

عنوان بهترین کدنویس جهان به یک دختر ایرانی تعلق گرفت

گلسا شمسی پور یک دختر ایرانی با شرکت در مسابقات جهانی اسکرچ جونیور توانست عنوان بهترین کدنویس جهان را از آن خود کند.

احتمالا شما هم در فضای مجازی دختر نابغه ایرانی را دیده‌اید. گلسا شمسی پور دختر کردی که با شرکت در مسابقات جهانی اسکرچ توانست عنوان کدنویس جهان را از آن خود کند. آوازه این دختر ایرانی اکنون به گوش دنیا رسیده و همه او را به عنوان یک نابغه می‌شناسند.

بهترین کدنویس جهان به یک دختر ایرانی است

گلسا دلیل موفیت‌هایش را حمایت خانواده‌اش می‌داند. در ویدئوی زیر می‌توانید به حرف‌های این دختر دوست‌داشتنی و نابغه گوش کنید.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی بهترین کدنویس جهان چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    واقعا دمش گرم ایول داره افرین بهش!!! اینده روشنی رو براش میبینم!

    پاسخ

    برای پیشرفت بیشتر و موفقیتش خانواده اش باید همین الان برای مهاجرت اقدام کنن. به دو دلیل:
    اول اینکه با بودن در ایران علم جدیدی یاد نخواهد گرفت، خلاقیت و استعدادش کور خواهد شد. اینکه بعضیا بگن در ایران علم یاد گرفته که تونسته بهترین کد نویس بشه درسته اما آیا با ماندن در ایران تضمینی هست که بهترین کد نویس بمونه ؟ و اینکه کد نویسی علم به روزی هست و در ایران سرعت پیشرفت علمی به لطف فیلترینگ و سیاست های چالشی به روز نخواهد ماند.
    دوم. ایشون اگر یه آهنگ خاص گوش کنه ، کمی با سیاست های دولت مخالف باشه، یه تابلو یا پرچم دست بگیرن (مثل خانم یوسف زاده) یا یه نقاشی و کاریکاتور بکشه ممکنه به کسی بربخوره و تا پنج سال به زندان محکوم بشه.

    پاسخ