coinex
راهنمای خرید تکراتو

اختصاص یارانه 600 هزار تا 1 میلیون تومانی در طرح امنیت غذایی کودکان

دولت در طرح امنیت غذایی کودکان، یارانه 600 هزار تا 1 میلیون تومانی در نظر گرفته است که مبلغ آن براساس دهک بندی یارانه‌ای متغیر است.

حتماً می‌دانید که دولت طرحی را برای تهیه مایحتاج کودکان زیر 5 سال با عنوان «طرح امنیت غذایی کودکان» راه‌اندازی کرده است. مبلغ این طرح حالا براساس دهک‌بندی یارانه‌ای خانوارها تعیین شده است. در حقیقت اختصاص یارانه 600 هزار تا 1 میلیون تومانی متغیر است و همانطور که می‌توان حدس زد، دهک‌های پایین‌تر جامعه بیشترین میزان یارانه ویژه این طرح را دریافت و به طبع، دهک‌های بالاتر کمترین میزان را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش استعلام دهک‌ بندی یارانه با کد ملی

اختصاص یارانه 600 هزار تا 1 میلیون تومانی

در طرح امنیت غذای کودکان به بیش از ۱۲۵ هزار خانوار دارای کودک زیر ۵ سال بر اساس کالابرگ، اعتبار و خدمات ارائه می‌شود.​​​​​​​

طرح امنیت غذایی کودکان مختص به خانوارهایی است که از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شناسایی می‌شوند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش‌تر گفته بود: «یارانه آذر و دی‌ماه طرح امنیت غذایی کودکان ۶ ماه تا ۵۹ ماه امروز همزمان با هم در حساب سرپرست خانوار شارژ می‌شود.»

به گفته وی:

هر ۶ ماه یک‌بار فرزندان توسط مراکز بهداشتی بررسی می‌شوند و اگر رشد نکنند وزارت بهداشت اعلام می‌کند تا آن یارانه قطع شود.

این طرح، یکی از اصلی‌ترین و راهبردی‌ترین طرح‌های دولت در حوزه امنیت غذایی است که از ابتدای دولت مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اختصای یارانه 600 هزار تومانی و 1 میلیون تومانی برای کودکان زیر 5 سال چیست؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو درمیان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر