coinex
راهنمای خرید تکراتو

ناتینگ فون 2a با بدنه نیمه شفاف رونمایی شد؛ ادامه جنگ میانرده ها

بالاخره پس از افشاگری‌های متعدد، ناتینگ فون 2a معرفی شد و این برند هم رسما پا به میدان رقابت گوشی‌های میان رده گذاشت. رقبای این گوشی پوکو X6 پرو و گلکسی A55 خواهند بود.

گوشی میان رده شرکت ناتینگ طراحی یونیکی دارد و همانند برادران پرچم‌دارش، یعنی ناتینگ فون ۱ و ناتینگ فون ۲، به سیستم نوری «گلیف» مجهز است و بدنه‌ی نیمه شفافی دارد. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت ناتینگ فون 2a می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی ناتینگ فون 2a [+ قیمت]

ناتینگ فون 2a دارای نمایشگر اولد ۶٫۷۸ اینچی با وضوح ۲٬۴۱۲ در ۱٬۰۸۴ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ بوده که به تراکم ۴۲۰ پیکسل‌براینچ دست می‌یابد. این نمایشگر از استاندارد +HDR10 و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است.

ناتینگ فون 2a با بدنه نیمه شفاف رونمایی شد؛ ادامه جنگ میانرده ها

جدیدترین گوشی ناتینگ با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ روانه‌ی بازار می‌شود. قلب تپنده این گوشی تراشه اختصاصی دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو بوده که یک نسخه واریانت از Dimensity 7200 به شمار می‌رود. این تراشه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این سیستم-روی-چیپ چهار نانومتری در واحد CPU به ۲ هسته‌ی ۲٫۸ گیگاهرتزی Cortex-A715 و ۶ هسته‌ی ۲٫۰ گیگاهرتزی Cortex-A510 مجهز بوده و از واحد گرافیکی Mali-G610 MC4 بهره می‌برد.

منبع انرژی این دستگاه هم یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. قیمت Nothing Phone 2a در بازار ایران حدود 20 تا 21 میلیون خواهد بود. در تصویر زیر می‌توانید ظاهر این گوشی میان‌رده را با پرچم‌داران ناتینگ مقایسه کنید.

ناتینگ فون 2a با بدنه نیمه شفاف رونمایی شد؛ ادامه جنگ میانرده ها

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی شرکت ناتینگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر