;
coinex

مشخصات کلیدی اوپو K12 فاش شد ؛ زمان رونمایی نزدیک است

در ژانویه بود که افشاگر معروف، Digital Chat Station، تراشه گوشی Oppo K12 را لو داد و حال این منبع اطلاعاتی، دیگر مشخصات کلیدی اوپو K12 را فاش کرده است.

پیش از این Digital Chat Station اعلام کرده بود اوپو K12 به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 مجهز خواهد شد. حال این افشاگر دیگر مشخصات فنی Oppo K12 را در یک پست در وبیو اعلام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی اوپو K12 فاش شد

هرجند زمان عرضه این دستگاه اعلام نشده، اما با توجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی آن در چین باقی نمانده است. به گفته Digital Chat Station، اوپو K12 دارای یک صفحه نمایش امولد 6.7 اینچی خواهد بود.

گفته شده تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 این گوشی با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود.

مشخصات کلیدی اوپو K12 فاش شد ؛ زمان رونمایی نزدیک است

در قسمت جلو، دستگاه دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسل خواهد بود و در پشت دستگاه، این گوشی ستاپ دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل خواهد داشت.

سال گذشته گوشی Nord CE 3 نسخه ری‌برند شده اوپو K11 بود که در بازار جهانی عرضه شد. به همین خاطر، احتمال دارد امسال هم یک گوشی وان پلاس Nord CE 4 یا 5 در بازار جهانی عرضه شود که در واقع، نسخه ری‌برند شده اوپو کی 12 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر