;
coinex

جزئیات شارژدهی و طراحی نمایشگر ایسوس زنفون 11 اولترا در پایگاه‌های گواهی رویت شد

امسال ایسوس دو پرچم‌دار خود، یعنی گوشی‌های آر او جی فون 8 و 8 پرو را عرضه کرده و ایسوس زنفون 11 اولترا هم در حال آماده سازی است.

احتمالا این گوشی پرچم‌دار که هنوز معرفی نشده، برگ آس ایسوس برای امسال خواهد بود و با توجه به حجم اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود تاریخ معرفی آن نزدیک باشد. البته ایسوس قبلاً تأیید کرده که زنفون 11 اولترا رسماً در تاریخ 14 مارس معرفی خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جزئیات شارژدهی و طراحی نمایشگر ایسوس زنفون 11 اولترا در پایگاه‌های گواهی رویت شد

به لطف افشاگر معروف Evan Blass، می‌دانیم که زنفون 11 Ultra دست کم در پنج رنگ آبی آسمانی، خاکستری، مشکی، خاکی و سبز در دسترس خواهد بود.

به‌علاوه، در گیک‌بنچ مشاهده شده این دستگاه به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز بوده که با 16 گیگابایت همراهی می‌شود. در مورد صفحه نمایش، شایعات حاکی از این است که Asus Zenfone 11 Ultra دارای یک صفحه نمایش امولد  اف اچ دی پلاس (FHD+) 6.78 اینچی با نرخ تازه‌سازی 144Hz خیره‌کننده خواهد بود.

از اطلاعات درز کرده در گذشته که بگذریم، اخیرا این گوشی پرچم‌دار در فهرست پلتفرم Wireless Power Consortium مشاهده شده و گواهی فناوری چندملیتی را دریافت کرده است.

طبق گفته این فهرست، باتری زنفون 11 اولترا همانند مدل قبلی از شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد.به علاوه، این پایگاه اطلاعاتی تأیید می‌کند که باتری 5,500 میلی‌آمپر‌ساعتی گوشی نیز از شارژ سیمی 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

به‌همراه این اطلاعات، تصویری از نمایشگر این دستگاه هم لو رفته است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

جزئیات شارژدهی و طراحی نمایشگر ایسوس زنفون 11 اولترا در پایگاه‌های گواهی رویت شد

از نظر طراحی نمایشگر، این دستگاه با ROG Phone 8 خیلی متفاوت نیست، با این حال انتظار می‌رود که طراحی پشت Zenfone 11 Ultra متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پرچمدار بعدی ایسوس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر