coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اوپو رنو 12 پرو فاش شد؛ سری جدید گوشی‌های هوشمند اوپو در راه هستند

به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی‌های جدید اوپو توسط افشاگری به نام Digital Chat Station منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به مشخصات اوپو رنو 12 پرو هستند.

همان‌طور که می‌دانید اوپو چندی پیش از گوشی‌های هوشمند سری Reno 11 خود به صورت جهانی رونمایی کرد. با اینکه مدت زیادی از این واقعه نمی‌گذرد اما نشت اطلاعات و پخش شایعات درباره نسل بعدی این گوشی‌ها یعنی سری Reno 12 آغاز شده است.

امروز نیز افشاگری به نام Digital Chat Station بدون ذکر نام، مشخصات یک گوشی هوشمند را فاش کرده که با اطلاعات قبلی درباره Oppo Reno 12 Pro مطابقت دارد. به همین دلیل گفته می‌شود که اطلاعات جدید درباره مشخصات اوپو Reno 12 پرو هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اوپو رنو 12 پرو

طبق گفته‌های Digital Chat Station، نسخه پرو سری رنو 12 اوپو دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. این نمایشگر درست مانند سری رنو 11 از طراحی خمیده برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که این دستگاه از چیپست دایمنسیتی 9200 مدباتک بهره برده و از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی تغذیه کند.

مشخصات اوپو رنو 12 پرو
Oppo Reno 12 Pro

گفته می‌شود که تنظیمات دوربین اوپو رنو 12 پرو از یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و یک سیستم سه‌گانه 50 + 50 + 2 مگاپیکسلی (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر) تشکیل خواهد شد.

با اینکه اطلاعات جدید با مشخصات فاش شده از این گوشی در گذشته مطابقت دارند اما یک سری اختلافات جزئی نیز بین آنها دیده می‌شود. برای مثال، اطلاعات قبلی حاکی از شارژ 67 واتی بودند، در حالی که اطلاعات جدید به سرعت شارژ 80 واتی اشاره می‌کنند. در هر صورت، توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات احتمالی هستند و هیچ تضمین صد درصدی برای صحت آنها وجود ندارد.

مشخصات اوپو رنو 12 پرو

علاوه بر این، اطلاعات پیشین درباره نسخه پایه این سری یعنی Oppo Reno 12 از پردازنده MTK 24M مدیاتک (نام دقیق مشخص نشده) با 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه صفحه‌ نمایش مشابه اوپو Reno 12 Pro سخن می‌گفتند.

انتظار می‌رود که گوشی‌های سری اوپو رنو 12 در ماه ژوئن سال 2024 رسما معرفی شوند. بنابراین بهتر است تا آن زمان منتظر بمانیم که با مشخصات اصلی این دو گوشی آشنا شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات اوپو رنو 12 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر