coinex
راهنمای خرید تکراتو

اولین رندر وان پلاس 13 با یک طراحی دوربین متفاوت منتشر شد

اولین رندر وان پلاس 13 که اخیرا منتشر شده، یک طراحی دوربین عقب متفاوت نسبت به دو مدل قبلی، یعنی وان پلاس 11 و 12 را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد دوربین‌های عقب گوشی جدیدش را به‌صورت عمودی قرار دهد.

اولین بار، وان پلاس 11 با طراحی جزیره دوربین دایره‌ای بزرگ معرفی شد و در وان پلاس 12 این طراحی بهبود‌هایی داشت و حتی برای طراحی وان پلاس واچ 2 الهام بخش بود.

در واقع، این شرکت ایده‌ی این طراحی جزیره دوربین را از ساعت‌های سوئیسی و اتومبیل‌های ورزشی کلاسیک الهام گرفته بود ولی به نظر می‌رسد دیگر قصد ندارد از آن طراحی برای گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌اش بهره بگیرد و می‌خواهد زبان طراحی محصولاتش را به سمتی دیگر ببرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین رندر وان پلاس 13 با یک طراحی دوربین متفاوت منتشر شد

هرچند هنوز برای قضاوت نهایی زود است چراکه زمان زیادی تا رونمایی وان پلاس 13 باقی مانده، اما منطقی به نظر می‌رسد اگر این برند بخواهد طراحی دوربین گوشی پرچم‌دارش را بعد از دو سال طراحی مشابه عوض کند. در تصویر زیر می‌توانید اولین رندر وان پلاس 13 را مشاهده کنید.

اولین رندر وان پلاس 13 با یک طراحی دوربین متفاوت منتشر شد

 

منبع اطلاعاتی معروف، Digital Chat Station نیز طراحی بازبینی شده در این گوشی پرچم‌دار را تائید کرده و برخی از مشخصات کلیدی OnePlus 13 را نیز فاش کرده است.

احتمالا پرچم‌دار بعدی وان پلاس با صفحه نمایش LTPO AMOLED با رزولوشن 1,440 در 3,168 پیکسل عرضه شود. گفته شده ستاپ دوربین سه‌گانه این دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز فوق‌عریض و یک سنسور تله‌فوتو خواهد بود.

انتظار می‌رود تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 در بطن این محصول قرار گیرد. گفته شده این پردازنده در اکتبر با یک CPU آپدیت شده Oryon رونمایی خواهد شد.

همچنین شایعات حاکی است که وان پلاس 13 اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را جایگزین سنسورهای اپتیکال می‌کند که در مدل‌های قبلی OnePlus استفاده شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این طراحی جدید در گوشی‌ وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر