;
coinex

حذف گزینه عجله دارم از اسنپ

بعد از اعتراض‌های وسیع کاربران اسنپ به افزایش 20 تا 30 درصدی هزینه مسیرها با فعال کردن گزینه عجله دارم و ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری، از روز پنجشنبه 17 اسفند، گزینه “عجله دارم” در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ حذف شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات با تأکید بر حذف این گزینه در تاکسی‌های اینترنتی، آن را تخلف و گران‌فروشی دانسته و از مدیران خواسته است که این امکان را از اپلیکیشن حذف کنند.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 18 اسفند 1402

حذف گزینه عجله دارم

وی توضیح داده است که این گزینه تأثیری در افزایش سرعت رسیدن به مقصد ندارد و تنها باعث ایجاد انتظارهای اضافی برای مسافران می‌شود. انتخاب “عجله دارم” تاخیر بیشتری برای مسافران به همراه دارد و مبلغ افزایش هزینه 25 تا 30 درصدی پرداخت نشود، به مقصد نخواهند رسید.

گزینه عجله دارم از اسنپ
گزینه عجله دارم از اسنپ حذف شد

سازمان تعزیرات نیز از مدیران تاکسی‌های اینترنتی خواسته است که با رعایت تصمیمات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، در صورت تخلف گران‌فروشی، اقدام به پلمپ یا نصب بنری که این واحد متخلف است نمایند و از ادامه ارائه خدمات به مسافران متخلف جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی حذف گزینه عجله دارم از اسنپ چیست؟ شما تا بحال با این گزینه به مشکل برخورده‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر