;
coinex

طرح فروش آریسان 2 دوگانه سوز ویژه نوروز 1403 [+جزئیات]

ایران خودرو بنا دارد از امروز 19 اسفندماه، طرح فروش آریسان 2 دوگانه سوز ویژه نوروز 1403 را آغاز کند. این خودرو با استانداردهای 85گانه تولید شده و یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است.

طرح فروش آریسان 2 دوگانه سوز ویژه نوروز 1403 با شرایط و قیمت قطعی ابلاغ شد. ثبت نام در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو از امروز شنبه، 19 اسفند 1402 رأس ساعت 11 صبح آغاز می‌شود. بازه زمانی خاصی برای این طرح درنظر گرفته نشده و امکان ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بدیهی است، متقاضیانی که قصد خرید این خودرو باری را دارند می‌بایست هرچه سریع‌تر اقدام کنند. ضمناً ثبت نام آریسان 2 دوگانه سوز با استاندارهای اجباری 1403 صرفاً از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی‌های فروش ایران خودرو انجام می‌شود و هیچ ثبت‌نام آنلاینی در نظر گرفته نشده است. جزئیات شرایط فروش آریسان 2 دوگانه سوز را می‌توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 19 اسفند 1402

طرح فروش آریسان 2 دوگانه سوز ویژه نوروز 1403

به اطلاع متقاضیان وانت بار آریسان 2 دوگانه‌سوز می‌رسانیم که ثبت‌نام این خودرو از امروز رأس ساعت 11 صبح آغاز می‌شود. برای ثبت‌نام در این طرح حتماً باید به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو مراجعه کرده و درخواست خود را کنید.

پس از ثبت درخواست، متقاضی می‌بایست بهای کامل خودرو را پرداخت کند تا ثبت‌نام تکمیل و خودرو پس از 90 روز تحویل وی گردد. لازم است بدانید که قیمت آریسان 2 دوگانه سوز با استانداردهای اجباری 1403 برابر با 408 میلیون تومان است. ضمناً واریز وجه خودرو پس از ثبت‌نام در نمایندگی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ انجام می‌پذیرد.

طرح فروش آریسان 2 دوگانه سوز ویژه نوروز 1403

مشخصات فنی آریسان 2 دوگانه سوز

وانت بار آریسان ۲ جدید می‌تواند باری با حدود وزن ۶۰۰ کیلوگرم را تحمل کند، البته با احتساب دو سرنشین، ظرفیت حمل خودرو به ۷۵۰ کیلوگرم می‌رسد. این محصول به موتور XU7P-CNG با پاشش چندنقطه‌ای مجهز بوده و حداکثر ۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

طرح فروش آریسان 2 دوگانه سوز ویژه نوروز 1403

قوای موتور از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو وارد شده و وانت را به حرکت می‌اندازد. مصرف سوخت ترکیبی بنزینی ۸.۸ لیتر، و گازی ۹.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است. این ماشین با گارانتی ۳ ساله یا کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص این طرح فروش چیست؟ آیا قیمت مناسبی برای آریسان 2 دوگانه‌سوز درنظر گرفته شده است؟ منتظر نظرات شما هستیم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر