;
coinex

گوشی جدید شیائومی در پلتفرم صدور گواهی MIIT ظاهر شد

گوشی جدید شیائومی در مرجع صدور گواهی چینی MIIT با پشتیبانی از شبکه اتصالی فایوجی قرار گرفت. به احتمال زیاد این گوشی با نام شیائومی Civi 4 در بازار عرضه خواهد شد.

یک گوشی جدید از برند شیائومی با شماره مدل 24053PY09C اخیرا در مرجع صدور گواهی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) ظاهر شده است. اگرچه نام رسمی این دستگاه مخفی مانده، اما احتمال می‌رود که Xiaomi Civi 4 باشد.

متاسفانه گواهی MIIT اطلاعات دقیقی درباره مشخصات دستگاه ارائه نداده، اما تأیید کرده که این گوشی از شبکه اتصالی 5G پشتیبانی می‌کند. اگر واقعا این دستگاه همان شیائومی Civi 4 باشد، یکسری اطلاعات درباره آن در دست است که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی جدید شیائومی (شیائومی Civi 4)

طبق گزارش‌های پیشین، گوشی Xiaomi Civi 4 به احتمال زیاد دارای یک صفحه‌ نمایش تخت با رزولوشن 1.5K خواهد بود که با یک شیشه میکرو خمیده 2.7 بعدی (مشابه سری 14 شیائومی) پوشانده خواهد شد.

گوشی جدید شیائومی

شایان ذکر است که این گوشی به دوربین‌های لایکا مجهز خواهد شد. ماژول دوربین پشتی توسط دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی لایکا رهبری می‌شود و این اولین باری است که شاهد استفاده از دوربین‌های برند لایکا در خارج از سری شیائومی هستیم.

علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی مانند گوشی‌های پرچمدار از قاب فلزی و پنل پشت شیشه‌ای برخوردار خواهد یود. همچنین گزارش شده است که منبع تغذیه یک باتری با ظرفیت بیش از 5000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع (به طور بالقوه تا 100 وات یا حتی 120 وات) خواهد بود.

نکته قابل توجه، ادعای یک افشاگر درباره استفاده از پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8s نسل 3 (SM8635) در این گوشی است. کوالکام در نظر دارد که این تراشه را در تاریخ 18 مارس در کنار اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 معرفی کند.

جالب اینجاست که زمان صدور گواهی MIIT برای گوشی جدید شیائومی با اعلامیه کوالکام تقریبا مطابقت دارد. بنابراین این ادعا دور از انتظار به نظر نمی‌رسد و شیائومی می‌تواند یکی از اولین مصرف‌کنندگان تراشه جدید کوالکام باشد.

تاریخ عرضه Xiaomi Civi 4 هنوز به طور دقیق اعلام نشده، اما گزارش‌های قبلی یک بازه زمانی در حدود ماه می را نشان می‌دهند. مدل قبلی این گوشی یعنی شیائومی سیوی 3 نیز در ماه می سال گذشته با طراحی باریک و پردازنده دایمنسیتی 8200 اولترا عرضه شد. حال به نظر می‌رسد که شیائومی سیوی 4 نیز بر همین مبنا، با یک‌سری پیشرفت در سیستم سخت افزار و تصویربرداری، در ماه می معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید شیائومی و مشخصات شیائومی سیوی 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر