;
coinex

چیپست‌ های جدید اسنپدراگون در 18 مارس عرضه می‌شوند

از اوایل سال جاری میلادی شایعات زیادی مبنی بر حضور تراشه جدید وجود داشت، اکنون مشخص شد که چیپست‌ های جدید اسنپدراگون در 18 مارس عرضه می‌شوند.

کوالکام رویدادی را برای 18 مارس برنامه‌ریزی کرده است و قصد دارد در این رویداد یک چیپست جدید را معرفی کند. این تراشه ساز آمریکایی ادعا کرد که یک “محصول پرچمدار جدید” ارائه خواهد داد، این یعنی ما به زودی شاهد اسنپدراگون 8s نسل 3  خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود که اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 در کنار آن معرفی شود.

بیشتر بخوانید: تراشه اسنپدراگون ایکس الیت کوالکام در گیک‌بنچ مشاهده شد

عرضه چیپست‌ های جدید اسنپدراگون در 18 مارس 2024

از ابتدای سال جاری شایعات زیادی راجع اسنپدراگون 8s Gen 3 وجود داشت. این تراشه با کد مدل SM8635، یک تراشه 4 نانومتری ساخته شده توسط TSMC با یک هسته اصلی CPU در 2.9 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Adreno 735 با فرکانس 900 مگاهرتز است.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد Snapdragon 7 + Gen 3 ارائه نشده است. با این وجود صبح امروز مشخص شد که OnePlus Ace 3V اولین گوشی خواهد بود که به این تراشه مجهز می‌شود اما هنوز هیچ جزئیاتی از تولید کننده این گوشی هوشمند و سازنده تراشه در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد چیپست های جدید اسنپدراگون چیست؟دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر