;
coinex

ویوو X100s با قاب فلزی تخت و در 4 رنگ عرضه خواهد شد

از ماه‌ها پیش گوشی جدید ویوو خبر ساز شده است. اکنون اطلاعات جدیدی از ویوو X100s  فاش شده که مشخص می‌کند این دستگاه با قاب فلزی تخت و در 4 رنگ عرضه می‌شود.

ویوو X100s  از نوامبر در چرخه اخبار قرار گرفته است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند نسخه ارتقا یافته ویوو X100 باشد. پیش‌تر با ویژگی خاص این گوشی آشنا شده‌ایم اما اکنون جزئیات بیشتری از این محصول فاش شده است.

بیشتر بخوانید: ویوو X Fold3 Pro در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است

رنگبندی و مشخصات ویوو X100s

Digital Chat Station که از مدت‌ها پیش به طور مداوم مشخصات Vivo X100s  را افشا می‌کند اطلاعات جدیدی از این دستگاه منتشر کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی در چهار رنگ سفید، سیاه، فیروزه‌ای و تیتانیوم عرضه خواهد شد. در مورد بدنه هم، دستگاه دارای قاب فلزی تخت و پشت شیشه‌ای خواهد بود. بنابراین، به جای صفحه نمایش خمیده مانند X100، احتمالا شاهد یک صفحه نمایش تخت خواهیم بود.

صفحه نمایش این دستگاه وضوح 1.5K  را و بدون حاشیه را ارائه می‌دهد این گوشی هوشمند از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 9300 پلاس استفاده کرده و از شارژ سیمی 100 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر بخواهیم مدل‌ها را باهم مقایسه کنیم، Vivo X100 با صفحه نمایشی منحنی عرضه شده از نظر رنگبندی هم این دو دستگاه تقریبا یکسان‌اند فقط Vivo X100s  به جای رنگ نارجی، در رنگ فیروزه‌ای عرضه می‌شود. این گوشی دارای تراشه قدیمی‌تر Dimensity 9300 بوده که کمی کندتر است؛ اما در عوض از شارژ سیمی سریعتر 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی جدید ویوو اواخر ماه مارس وارد بازار شود اما تا آن زمان باید منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر