;
coinex

رنگبندی آنر مجیک آلتیمیت 6 (Magic6 Ultimate) فاش شد [+مشخصات]

آنر خود را برای معرفی گوشی پرچمدار جدید که Magic6 Ultimate که هفته‌ی آینده رونمایی می‌شود آماده می‌کند. آنر مجیک آلتیمیت 6 قرار است در دو رنگ خاص و جذاب عرضه شود پرچمدار جدید آنر Magic6 Ultimate در حساب کاربری ویبو (توسط Android Headlines) رونمایی شد. گفته می‌شود رنگبندی دستگاه جدید آنر ، بنفش آسمانی و مشکی صخره‌ای خواهد بود و احتمالا با پوششی از چرم در قسمت قاب پشتی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2024

مشخصات آنر مجیک آلتیمیت 6

همانطور که در تصویر می‌بینید، جزیره دوربین در پشت Magic6 Ultimate به شکل خاصی طراحی شده که حتی با وجود شباهت‌هایی که با Magic6 Pro دارد متفاوت است. جزیره دوربین Magic6 Ultimate به شکل مربع است و گوشه‌های بالا-راست و پایین-چپ طراحی گردتری نسبت به دو گوشه دیگر دارند.

تراشه آنر مجیک آلتیمیت 6

این گوشی که در 18 مارس از آن رونمایی خواهد شد توان خود را از تراشه پرقدرت اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌گیرد؛ بعلاوه گوشی آنر مجیک آلتیمیت از یک صفحه‌ نمایش آمولد LTPO در اندازه 6.8 اینچ با نرخ نوسازی 120 هرتز درست مشابه با مجیک 6 پرو بهره خواهد بود. به این ترتیب و با توجه به این مشخصات، انتظار می‌رود گوشی پرچمدار آنر مجیک آلتیمیت 6 به خوبی از عهده اجرای برنامه‌های سنگین بر بیاید.

باتری آنر مجیک آلتیمیت 6

تامین انرژی این دستگاه با باتری 5.600 میلی‌آمپر-ساعت با شارژ سیمی 80 وات و شارژ بی‌سیم 66 وات خواهد بود که از یک پرچمدار چیزی جز این هم انتظار نمی‌رفت.

دوربین Magic6 Ultimate

دوربین‌هایی که آنر برای گوشی جدید خود در نظر گرفته احتمالا مشابه با مجیک 6 پرو است که شامل لنز 50 مگاپیکسلی واید، لنز تله‌فوتوگراف پریسکوپ 180 مگاپیکسل و لنز 50 مگاپیکسلی اولتراواید می‌شوند.

با تمامی این احوال، اطلاعات منتشر شده در حد احتمال است و برای آگاهی از مشخصات واقعی دستگاه آنر مجیک آلتیمیت 6 باید تا زمان عرضه آن منتظر ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مشخصات آنر مجیک آلتیمیت 6 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر