;
coinex

عیدی دولت با اعطای وام 100 میلیونی پیش خرید کالا

دولت به تازگی مصوبه‌ای به منظور تقویت خرید اقشار مختلف مردم در دستور کار قرار داده که طبق آن افراد می‌توانند با اخذ وام 100 میلیونی پیش خرید کالا لوازم مصرفی مورد نیاز خود را تامین کنند.

با استناد به این مصوبه، طرح پیش‌خرید لوازم مصرفی با سقف 100 میلیون تومان به زودی اجرا خواهد شد. تیم اقتصادی دولت، با هماهنگی با تولیدکنندگان عمده و نیز سیستم بانکی کشور، در آینده نزدیک اقدام به اطلاع‌رسانی از یک طرح بزرگ پیش‌خرید اعتباری لوازم مصرفی می‌نماید.

بیشتر بخوانید: چه افرادی می‌توانند وام 30 میلیون تومانی را دریافت کنند؟

وام 100 میلیونی پیش خرید کالا

در این برنامه، با توجه به اعتبار افراد در سیستم بانکی و اعتبارسنجی، تسهیلات مختلف تا حداکثر 100 میلیون تومان برای تأمین لوازم مصرفی اختصاص خواهد یافت. در این چارچوب، کارمندان دولت نیز بر اساس رتبه اعتباری، از تسهیلات 90 تا 100 میلیون تومانی برای تأمین اقلام مختلف و لوازم خانگی بهره‌مند خواهند شد.

اقشار مختلف جامعه نیز با توجه به رتبه اعتباری در سیستم بانکی، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند گردند. تحقیقات نشان می‌دهد که این تسهیلات به صورت محدود به سرپرستان خانوار محدود نخواهد شد و تمام افراد بالای ۱۸ سال با رتبه اعتباری در سیستم بانکی مجاز به بهره‌مندی از این برنامه اعتباری هستند.

با هماهنگی نهایی با بانک‌های فعال، این برنامه که ممکن است تأثیرات مثبتی در جهت کنترل تورم نیز داشته باشد، به زودی با اعلام جزئیات توسط وزارت صنعت راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مصوبه اعطای وام 100 میلیونی پیش خرید کالا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار روز ایران را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بعد اونوقت چقد پس میگیرن ؟؟!؟!؟؟
    300 میلیون ؟ 400 میلیون ؟
    وامشون بخوره تو سرشون !!!!!!!

    پاسخ