;
coinex

نقره زیر پرچم بیت کوین ؛ تثبیت بازار بیت کوین در بین غول‌های تکنولوژی [+قیمت بیت کوین]

آخرین آمار با ارزش‌ترین دارایی‌های جهان بیان می‌کند که نقره زیر پرچم بیت کوین قرار گرفته است. ظاهراً بیت کوین پیش‌بینی‌ها را هم درهم شکسته و بنا دارد غول‌های تکنولوژی را شکست دهد.

در حالی نقره زیر پرچم بیت کوین قرار گرفته که شاهد رشد بی سابقه این ارز دیجیتال و دیگر همتایان خود الخصوص اتریوم در بازار هستیم. قیمت بیت کوین و اتریوم این روزها، مرزها را جابجا کرده و فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده‌اند. آمار جدید با ارزش‌ترین دارایی‌های جهان هم مزید برعلت شده و مشخص می‌کند که با افزایش بازار بیت کوین، فلز گران‌بهایی همچون نقره به زیر کشده شده است. طبق این آمار حالا بیت‌کوین به هشتمین دارایی با ارزش دنیا بدل شده است.

در رتبه نخست با ارزش‌ترین دارایی‌های جهان، نام طلا دیده می‌شود. پس از طلا غول‌های تکنولوژی با سردمداری مایکروسافت قرار گرفته و همراه شرکت نفتی آرامکو عربستان تا جایگاه هفتم پیش رفته‌اند. پس از آن بیت‌کوین با قدرت ایستاده، سپس نقره و مابقی دارایی‌ها نیز به ترتیب قرار گرفته‌اند. گفتنی‌ست که قیمت بیت کوین در حال حاضر به 71.800 هزار دلار رسیده است و قیمت اتریوم نیز عدد ۴۰۳۹.۹۸ دلار را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: دادن صدقه با بیت کوین ؛ امارات از رمضان امسال برای کار خیر ارز دیجیتال هم می‌پذیرد

نقره زیر پرچم بیت کوین قرار گرفته است

براساس داده‌های CompaniesMarketCap، بیت کوین درحال‌حاضر در حدود قیمت 71,800 دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن 1.41 تریلیون دلار است، درحالی‌که ارزش بازار نقره 1.38 تریلیون دلار برآورد می‌شود؛ بنابراین بزرگ‌ترین رمزارز دنیا در رده‌بندی باارزش‌ترین دارایی‌ها در جایگاه بالاتری قرار گرفته است.

ارزش بازار بیت کوین حالا بیشتر از شرکت متا با 1.28 تریلیون دلار و در یک قدمی آلفابت یا گوگل با 1.68 تریلیون دلار قرار دارد. هم‌اکنون ارزشمندترین دارایی جهان طلا است که با ارزش بازار 14.6 تریلیون دلار، با اختلاف بسیار زیاد در صدر قرار دارد. پس از طلا، سهام مایکروسافت با ارزش بازار 3.01 تریلیون دلار در جایگاه دوم دیده می‌شود.

نقره زیر پرچم بیت کوین قرار گرفته است

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۷۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۸۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۱.۸۸ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۸ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۳.۱۹ میلیارد دلار است که ۳۸.۰۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۳.۴۳ میلیارد دلار است که ۸.۲۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۴۷.۳۳ میلیارد دلار است که ۹۰.۲۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افزایش چشمگیر سهم بازار بیت کوین چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر