coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی شیائومی میکس فولد 4 لو رفت

شیائومی قصد دارد لاین‌اپ گوشی‌های تاشوی خود را با گوشی پرچم‌دار شیائومی میکس فولد 4 گسترش دهد. هرچند تا رونمایی این دستگاه چند ماه دیگر باید صبر کرد، اما مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

افشاگر معروف، Digital Chat Station، مشخصات فنی شیائومی MIX Fold 4 را در وبیو به اشتراک گذاشته است. طبق گفته وی، این دستگاه به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد، که یک امر بدیهی است چرا که این دستگاه از پرچم‌داران شیائومی به حساب می‌آید. اما چه جزئیات دیگری از این گوشی می‌دانیم؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4

ظبق گفته این منبع اطلاعاتی قابل اعتماد، گوشی MIX Fold 4 دست کم از رم 16GB و حافظه داخلی 1 ترابایتی بهره خواهد برد. البته با توجه به اینکه حافظه 1 ترابایتی معمولا برای نسخه‌های گرانقیمت‌تر پرچمدار بوده، انتظار می‌رود این دستگاه با کانفیگ‌های دیگر و قیمت پایین‌تر نیز ارائه شود.

طبق گزارشات، این گوشی به ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه نیز مجهز خواهد شد. شیائومی میکس فولد 4 انرژی خود را از یک باتری 5,000 میلی‌آمپر-ساعتی تامین خواهد کرد و گفته شده وزن این گوشی نسبت به هم‌رده‌های تاشویش کمتر است.

مشخصات کلیدی شیائومی میکس فولد 4 لو رفت

از نظر دوربین، این دستگاه دارای یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ است. در نهایت، Digital Chat Station اظهار کرده این گوشی تاشو ضدآب خواهد بود.

با توجه به اینکه شیائومی سال گذشته گوشی تاشو خود را در سه‌ماهه سوم سال عرضه کرد، انتظار می‌رود این گوشی هم در همین زمان امسال معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو میکس فولد 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر