;
coinex

کیت عکاسی شیائومی 14 اولترا از قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به نسل قبلی برخوردار است

شیائومی پس از معرفی محصول نوآورانه خود یعنی کیت دوربین در سری 13 حالا از نسخه پیشرفته آن رونمایی کرده است. کیت عکاسی شیائومی 14 اولترا به قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به نسل قبلی مجهز شده است.

شیائومی امروز در رویدادی از پرچمدار رده بالای خود یعنی Xiaomi 14 Ultra رونمایی کرد. این برند در کنار گوشی به رسم همیشه، یک کیت عکاسی حرفه‌ای نیز معرفی کرد. این کیت، گوشی شما را به یک دوربین مناسب برای عکاسی تبدیل می‌کند و مخصوص افرادی طراحی شده که علاقه فراوانی به عکاسی با موبایل دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کیت عکاسی شیائومی 14 اولترا

کیت دوربین شیائومی 13 اولترا که سال گذشته معرفی شد، در برابر محصول جدید این شرکت، کاملا ابتدایی به نظر می‌رسد. در واقع شیائومی در کیت دوربین شیائومی 14 اولترا سنگ تمام گذاشته و علاوه بر ارتقا عملکرد، لوازم بیشتری را در آن قرار داده است. این کیت شامل دسته (یا همان نگهدارنده) دوربین، حلقه‌های آداپتور فیلتر 67 میلی‌متری، پوشش لنز و بند می‌شود.

کیت عکاسی شیائومی 14 اولترا
کیت دوربین شیائومی 14 اولترا

این کیت عکاسی را می‌توان از طریق پورت USB تایپ C به شیائومی 14 Ultra متصل کرد. این نحوه اتصال به گفته شرکت سازنده، در مقایسه با بلوتوث 5.0 در مدل قبلی، ضمن ارائه یک اتصال پایدار و قابل اعتماد، هرگونه تاخیر را از بین می‌برد.

داخل این محصول از یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سیمی 90 واتی پشتیبانی می‌کند و زمانی که باتری آن به زیر 80 درصد برسد، می‌تواند گوشی هوشمند را شارژ کند.

شیائومی ادعا می‌کند که این کیت با در نظر گرفتن تمام لوازم مورد نیاز یک عکاس، یک تجربه حرفه‌ای و کاملا مشابه به کار با دوربین را به عکاسان ارائه می‌دهد. برای مثال، دستگیره قوی و راحت این محصول عکاسی با یک دست را ممکن می‌کند. سایر لوازم جانبی نیز عملکردهای جدید و چندگانه دارند.

در مدل جدید کیت دوربین شیائومی، علاوه بر دکمه شاتر دو مرحله‌ای و اهرم زوم، یک صفحه شماره‌گیری سفارشی و یک دکمه ضبط ویدیو نیز وجود دارد. از صفحه شماره‌گیری می‌توان برای تغییر تنظیمات مختلف مانند دیافراگم، سرعت شاتر، ISO و موارد دیگر استفاده کرد. کیت عکاسی فوق حرفه‌ای شیائومی 14 در رنگ‌های سفید و مشکی با قیمت 999 یوان در چین به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره کیت عکاسی شیائومی 14 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر