;
coinex

ایسوس زنفون 11 اولترا (Zenfone 11 Ultra) رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

پرچمدار جدید ایسوس با نام ایسوس زنفون 11 اولترا معرفی شد. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و 16 گیگابایت رم برخوردار است.

ایسوس از گوشی هوشمند جدید خود با نام Zenfone 11 Ultra رونمایی کرد. این دستگاه در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از گوشی راگ فون 8 پرو است که در ژانویه سال جاری معرفی شد. با این حال، چندین تغییر جزئی در پرچمدار جدید این برند تایوانی اعمال شده که در ادامه مفصل به شرح آنها می‌پردازیم.

همچنین به نظر می‌رسد که این شرکت در محصول جدید خود از طراحی جمع‌وجور فاصله گرفته مگر اینکه آن را در نسخه پایه ایسوس زنفون 11 ببینیم. در ادامه کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ایسوس زنفون 11 اولترا قرار داده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ایسوس زنفون 11 اولترا

طراحی ایسوس Zenfone 11 اولترا با قاب تخت، جزیره دوربین مربعی شکل و خطوط مورب و پیچ‌درپیچ در نیمه پایینی پنل پشتی بسیار زیبا، چشم‌نواز و مشابه راگ فون 8 است. تنها تفاوتی که در ظاهر این دو گوشی وجود دارد حذف شدن برند ROG در پنل پشتی است.

ایسوس زنفون 11 اولترا

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه کناری سمت راست قرار گرفته‌اند. شایان ذکر است که دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز کار می‌کند و از حرکت اسکرول اختصاصی ایسوس نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با داشتن گواهی IP68 مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و آب از خود نشان می‌دهد.

ایسوس Zenfone 11 Ultra دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 2500 نیت را ارائه می‌دهد و از فناوری‌های HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. یک بریدگی سوراخ پانچ نیز در قسمت مرکزی بالای آن تعبیه شده که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد.

ایسوس زنفون 11 اولترا

تنظیمات دوربین سه گانه ASUS Zenfone 11 Ultra شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و Gimbal، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری می‌شود.

عملکرد این دستگاه در پخش صدا با وجود بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Dirac و پشتیبانی از صدای Hi-Res و صدای بدون اتلاف Qualcomm aptX بسیار خوب و رضایت‌بخش است.

ایسوس زنفون 11 اولترا در بخش سخت افزار به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده و از حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

ایسوس زنفون 11 اولترا

از دیگر مشخصات برجسته این گوشی می‌توان به سیستم اتلاف حرارت قدرتمند، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی، وای‌فای 7، بلوتوث 5.3، پورت USB تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

یک سری قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز وجود دارد که از میان آنها می‌توان از بهبود بوکه و تشخیص چهره در ضبط ویدیوی پرتره، رونوشت از صداهای ضبط شده، ترجمه تماس، حذف نویز و تولید تصویر پس‌زمینه نام برد.

گوشی جدید ایسوس در رنگ‌های آبی، مشکی، خاکستری و شنی با برچسب قیمت زیر به فروش می‌رسد:

  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 999 یورو
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی 1099 یورو

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پرچمدار جدید ایسوس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر