;
coinex

ایسوس VivoWatch 6 به زودی عرضه می‌شود؛ رقیب جدید ساعت‌های هوشمند

ایسوس VivoWatch 6 به عنوان رقیب جدید برندهایی نظیر سامسونگ و گوگل در بازار ساعت‌های هوشمند، قرار است به زودی به بازار عرضه شود.

به نظر می‌رسد ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه یک ساعت هوشمند جدید، احتمالاً VivoWatch 6، به عنوان ادامه دهنده راه VivoWatch 5 2022 است. چیزی که به عرضه نزدیک این ساعت اشاره می‌کند، گواهی بلوتوث SIG دریافت شده توسط این ساعت هوشمند شرکت ایسوس است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ایسوس VivoWatch 6

ساعت هوشمند بعدی ایسوس در پایگاه داده بلوتوث SIG با نام VivoWatch 6 و شماره مدل HC-D06 مشاهده شده است. با این حال، این لیست هیچ دیدگاهی در مورد مشخصات ساعت هوشمند جدید ایسوس ارائه نمی‌دهد. بنابراین، جزئیات مربوط به ویژگی‌های آن در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است.

با نگاهی به نسل پیش درمی‌یابیم که Asus VivoWatch 5 دارای یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی دایره ای 1.3 اینچی است و صفحه‌های ساعت قابل تنظیم را ارائه می‌دهد. بند ساعت نیز از طراحی راحتی بهره می‌برد.

VivoWatch 5 دارای سنسورهای ECG و PPG برای سلامتی و تندرستی است. این حسگرها ساعت را قادر می‌سازد تا معیارهای مختلف سلامتی، از جمله زمان عبور نبض (PTT)، ضربان قلب، شاخص هماهنگی بدن، سطح استرس‌زدایی، الگوهای خواب و سطح فعالیت را کنترل کند.

همچنین ظرفیت اندازه گیری سطح اکسیژن خون (SpO2) و دمای پوست را دارد. ایسوس ادعا می‌کند که VivoWatch 5 عمر باتری تا 14 روز دارد. علاوه بر این، دارای درجه مقاومت 5ATM در برابر آب است که نشان دهنده مناسب بودن برای استفاده در آب تا عمق 50 متری است.

برنامه ASUS HealthConnect همراه با VivoWatch 5 کار می‌کند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌هایی مانند فشار خون، ضربان قلب و چرخه‌های قاعدگی زنان را مدیریت کنند.

حدس زده می‌شود که VivoWatch 6 آینده ممکن است دارای یک پنل AMOLED باشد که به طور بالقوه گزینه‌های بیشتری را برای شخصی سازی صفحه ساعت در مقایسه با صفحه نمایش LCD 1.3 اینچی قبلی خود ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ایسوس VivoWatch 6 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر