;
coinex

بهای اجاره خودرو برای مسافرت عید تا روزی 600 هزار تومان

احتمالا شما هم آگهی های اجاره خودرو برای مسافرت های نوروزی را دیده باشید، خرید خودرو به حدی سخت شده که خودروهای داخلی هم اجاره داده می‌شوند.

خرید خودرو به حدی سخت و دور از ذهن شده که مردم به اجاره خودرو روی آورده اند. احتمالا شماهم آگهی های اجاره خودرو برای مسافرت های نوروزی را دیده باشید.

بیشتر بخوانید: اداره پست در تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی است

هر ساله با فرا رسیدن ایام نوروز بازار اجاره خودرو داغ تر می‌شود اما قسمت عجیب ماجرا اینجاست که امسال خودروهای داخلی هم آگهی می‌شوند آن هم با قیمت بسیار بالا.

در آگهی های منتشر شده اجاره خودرویی مثل پراید برای یک روز حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه دارد. پژو پرشیا هم حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت روزانه اجاره داده می‌شود.خودرویی مثل پژو ۴۰۵ هم روزانه حدود ۴۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

به نظر می‌رسد قیمت بالای خودرو و کمتر شدن توانایی مردم برای خرید باعث بوجود آمدن چنین شرایطی شده است. به هر حال اگر قصد چنین کاری را دارید باید بدانید که اجاره خودرو برای مسافرت عید تا روزی 600 هزارتومان برای شما هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی بهای اجاره خودرو برای مسافرت های عید چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر