;
coinex

بسته های همراه اول ویژه ماه مبارک رمضان

یکی از اپراتورهای مطرح کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های جدیدی ارائه کرده است. شما می‌توانید تا 21 فروردین ماه از بسته های همراه اول استفاده کنید.

همراه اول یکی از محبوب ترین اپراتور های کشور به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بسته های جدیدی به کاربران خود ارائه کرده است. بر این اساس شما مشترکین‌ دائمی‌‌، اعتباری‌ و انارستان می‌توانید بسته‌های مکالمه نامحدود و اینترنت 7 روزهرا با تخفیف ویژه خریداری نمایید. هم‌چنین بسته‌های مکالمه مدار فیروزه‌ایدر ساعات 6 عصر تا 6 صبح با حداقل 65% تخفیفارائه می‌گردد. با خرید هر یک از این بسته‌ها، در قرعه کشی 30 هدیه به ارزش 50 میلیون تومان شرکت داده خواهید شد.

بیشتر بخوانید: بسته های رومینگ همراه اول ویژه نوروز 1403

بسته های مکالمه نامحدود و اینترنت از 22 اسفند ماه 1402 در دسترس قرار گرفته و کاربران می‌توانند تا 21 فروردین‌ ماه 1403 از آنها استفاده کنند. بر همین اساس مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #671*100* بسته ترکیبی 7 روزه، 12 گیگابایت اینترنت + مکالمه نامحدود درون شبکه و ثابت ، یک هفته اشتراک رایگان نماوا و مکتب‌خونه را با مبلغ 615,000 هزار ریال تهیه کنند.

همچنین اعلام شده که مشترکین انارستان هم می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #6671*100* بسته ترکیبی 7 روزه ، 12 گیگابایت اینترنت انارستان + مکالمه نامحدود درون شبکه و ثابت ، یک هفته اشتراک رایگان نماوا و مکتب‌خونه را پرداخت مبلغ 430,000 ریال خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بسته های همراه اول ویژه ماه مبارک رمضان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر