;
coinex

کلاهبرداری جدید با مضمون واریز عیدی رئیس جمهور

تبلیغات جدید با موضوع واریز عیدی رئیس جمهور که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، در حقیقت یک نوع دیگر از کلاهبرداری‌های اینترنتی است. فریب آن را نخورید.

از شب گذشته تاکنون در فضای مجازی شاهد انتشار خبر واریز عیدی رئیس جمهور هستیم که از کجا و چه کسانی آنها را منتشر می‌کنند، مشخص نیست. در این تبلیغات لینکی قرار داده شده و از مردم خواسته شده وارد سامانه‌ مخصوص شوند و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند. اما همه می‌دانیم که کلیک و تپ کردن بر روی لینک‌های مشکوک که از منابع غیررسمی انتشار یافتند، چه عواقبی ممکن است داشته باشد. بدیهی است که تنها راه حظ امنیت خود و خانواده این است که بر روی هیچ‌یک از این لینک‌ها کلیک و تپ نکنید.

بیشتر بخوانید: قالیشویی آنلاین کلاهبردار از آب درآمد

خبر واریز عیدی رئیس جمهور جعلی است

از شب گذشته خبری با عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند.

خبر واریز عیدی رئیس جمهور جعلی است

پیگیری‌ از منابع آگاه در دولت مشخص کرد این خبر جعلی و به قصد کلاهبرداری بوده است. شهروندان فریب این خبر کذب را نخورند و به این سامانه مراجعه نکنند.

خبرگزاری ایسنا اعلام کرده است که چنین خبری را در کانال یا سایت خود منتشر نکرده و کلاهبرداران قصد فریب مردم را دارند.

بیشتر بخوانید:

آیا تاکنون خود و اطرافیانتان طعمه اینگونه کلاهبرداری‌ها شده‌اید؟ اگر تجربه‌ای در این خصوص دارید، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر