;
coinex

وضعیت اینترنت ثابت و موبایل در ایران فوریه 2024 ؛ سقوط سرعت اینترنت ثابت

وب‌سایت معتبر و مشهور اسپیدتست (SpeedTest) گزارش وضعیت اینترنت ثابت و موبایل در ایران فوریه 2024 را منتشر کرد که با افت دوباره سرعت اینترنت ثابت مواجه شده‌ایم.

گزارش وضعیت اینترنت ثابت و موبایل در ایران فوریه 2024 توسط اسپیدتست منتشر شد. اگرچه این شرکت سرعت اینترنت همراه و ثابت در همه دنیا را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، اما ما در این مطلب قصد داریم به جزئیات گزارش آن از سرعت اینترنت در کشورمان بپردازیم.

سرعت اینترنت ثابت ایران دوباره رو به افول گذاشته است اما سرعت اینترنت همراه ایران افزایش یافته است؛ افزایشی که اگرچه بسیار اندک است، اما بازهم جای شکر دارد. البته بهتر است بدانید که سرعت اینترنت موبایل ایران نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است، اما در حالت کلی و در رده‌بندی جهانی یک پله تنزل یافته است. جزئیات گزارش سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران را می‌توانید در ادامه نوشته دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: بسته های عیدی ایرانسل ویژه همه مشترکین ؛ بسته های هدیه اینترنت و مکالمه نوروز 1403

وضعیت اینترنت ثابت و موبایل در ایران فوریه 2024 منتشر شد

بر اساس گزارش ماهانه اسپیدتست، میانه سرعت اینترنت ثابت ایران در فوریه ۲۰۲۴ دچار کاهش شده و رتبه اینترنت ثابت کشور پنج پله افت کرده است.

بر اساس آخرین گزارش اسپیدتست از وضعیت اینترنت جهان در فوریه ۲۰۲۴، هرچند میانه سرعت اینترنت سیار کشور نسبت به ماه ژانویه افزایش داشته اما رتبه ایران در این شاخص افت یک پله‌ای داشته است.

میانه سرعت اینترنت ثابت اما کمتر شده و ایران در جدول میانه سرعت اینترنت ثابت در جهان پنج پله سقوط کرده است.

وضعیت اینترنت ثابت و موبایل در ایران فوریه 2024 منتشر شد

گزارش اسپیدتست از سرعت اینترنت کشورهای مختلف جهان در دومین ماه از سال ۲۰۲۴ میلادی نشان می‌دهد میانه سرعت اینترنت سیار کشور در ماه فوریه ۳۴.۷۱ بوده و با این میانه سرعت ایران در میان ۱۵۵ کشور در رتبه ۷۴ قرار داشته است.

هم‌چنین این آمار و ارقام نشان می‌دهد از نظر میانه سرعت اینترنت ثابت ایران در بین ۱۸۳ کشور جایگاه ۱۵۷ را داشته است. این در حالی است که یک ماه قبل رتبه ایران ۱۵۲ بوده است.

میانه سرعت اینترنت ثابت کشور در ماه فوریه نسبت به ژانویه دچار افت شده است. در ژانویه ۲۰۲۴ میانه سرعت ۱۳.۵۸ بوده که در ماه فوریه به ۱۳.۵۱ رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افت دوباره سرعت اینترنت ثابت در ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را با نا به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر