coinex
راهنمای خرید تکراتو

فراخوان نوروزی فیدلیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت [+جزئیات]

بهمن موتور، فراخوان نوروزی فیدلیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت را صادر کرد. بدین وسیله تمامی متقاضیان زمستان 1402 می‌توانند با تکمیل وجه، مراحل ثبت‌نام را نهایی کنند.

فراخوان نوروزی فیدلیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از سمت شرکت بهمن موتور صادر شد. طبق این ابلاغیه، تمامی متقاضیان ذکر شده می‌توانند از روز یکشنبه، 5 فروردین 1403 رأس ساعت 10 صبح نسبت به تکمیل وجه برحسب زمان‌بنید اعلام شده از سمت وزارت صمت اقدام کنند. زمان تکمیل وجه متقاضیان نهایتاً تا ساعت 24 روز دوشنبه، 20 فروردین 1403 اعلام شده است.

لازم به ذکر است که 4 خودرو فیدلیتی شامل فیدلیتی پرایم تیپ 1، فیدلیتی پرایم تیپ 2، فدلیتی پرستیژ تیپ 1 و فیدلیتی پرستیژ تیپ 2 در طرح فرواخوان فعال هستند و مشتریان بسته به نوع مدل انتخاب خود باید مبلغ مورد نظر را واریز کنند. قیمت فیدلیتی پرایم و پرستیژ در بخشنامه بهمن موتور آمده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 27 اسفند 1402

فراخوان نوروزی فیدلیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای از نحوه تکمیل ثبت‌نام خودروی فیدلیتی خبر داد. این خبر مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌های جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان ۱۴۰۲ شرکت کرده‌اند.

فراخوان نوروزی فیدلیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت

بنابراین متقاضیان با توجه به نوبت اعلام شده از سوی وزارت صمت می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو از ساعت ۱۰:۰۰ یکشنبه مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴:۰۰ دوشنبه ۲۰ فروردین از طریق سایت bahman.iranecar.com اقدام کنند.

قیمت فیدلیتی پرستیژ تیپ تیپ 1 و تیپ 2

یکی از خودروهای حاضر در برنامه فروش بهمن موتور در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، خودرو فیدلیتی پرستیژ است که به تازگی برچسب قیمتی خود را دریافت کرده است.

قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ در نسخه ۵ نفره (تیپ 1) ۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و در نسخه ۷ نفره (تیپ 2) ۱ میلیارد و ۵۷۴ میلیون اعلام شده است. البته که انتظار می رود مثل دیگر محصولات بهمن موتور، اختلاف قیمت بازار و کارخانه برای این مدل هم قابل توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

آیا شما در طرح فروش بهمن موتور ویژه خودرو فیدلیتی شرکت کرده‌اید؟ اگر نظری درخصوص طرح‌های فروش این خودروساز داری، لطفاً آن را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر