;
coinex

وزیر راه و شهرسازی: مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم تمام می‌شود

بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم تمام خواهد شد. او همچنین در ادامه به فعالیت های مستمر دولت در این زمینه نیز اشاره کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم خبر داد. او در این باره می‌گوید:« یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر است»

بیشتر بخوانید: ایران خودرو و ماشین هایی با بدنه غیر استاندارد؛ له شدن اتاق پژو پارس را تماشا کنید [+ویدئو]

بذرپاش ادامه داد:« در ابتدای دولت سیزدهم 240 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام به ارث رسید که اکنون 124 هزار واحد این طرح به مردم تحویل شده است.ما هم می‌توانستیم مانند دولت قبل بگوییم مردم مسکن مهر را تکمیل کنند اما این دولت شجاعانه پای کار آمد و در حال اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام طرح مسکن مهر آمده است. رییس جمهوری وضعیت را می دانست و شجاعانه وارد شد، اقدامی که رشد منفی مسکن را  مثبت کرده است.»

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:« مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم به اتمام می‌رسد.دولت سیزدهم تلاش دارد تا قبل از اتمام فعالیت، سرانه‌های شهرهای جدید را تکمیل و با استاندارد به مردم تحویل دهد.»

در ادامه  ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی نیز توضیحاتی در این باره ارائه داد:« تاکنون 124 هزار واحد در کل کشور به بهره برداری رسیده و به مردم قول می دهیم تا پایان سال آینده (1403) کل پرونده مسکن مهر را در شهرهای مختلف ببندیم.پیشرفت فیزیکی 68 هزار واحد مسکن مهر به 75 درصد رسیده است،30 هزار واحد مسکن مهر مشکل حقوقی و تعاونی دارند که از طریق وزارت تعاون و سازمان ملی زمین پیگیر رفع مشکلات آنها هستیم.»

او در پایان گفت:« دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است. در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرا پروژه‌ها دوبرابر می‌شود و در این بخش دولت باید خود نظارت بر پروژه‌ها را برعهده بگیرد تا سرعت اجرا افزایش یابد.»

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مسکن مهر چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر