;
coinex

خودرو تانک 300 به سامانه جانبازان اضافه شد [+مشخصات]

خودرو تانک 300 به سامانه جانبازان اضافه شد و به زودی وارد کشور خواهد شد. با توجه به مشخصات تانک 300 انتظار می‌رود پس از ورود به کشور، رقیب اصلی خودروهای آفرودی دیگر همچون لوکانو، سوروکی جمینی 5، دایون 77 شود.

تانک 300 یک خودروی آفرود چینی است که توسط کمپانی گریت وال تولید می‌شود. این خودرو که جزء جدیدترین‌های لیست خودروهای وارداتی جانبازان محسوب می شود قرار است توسط شرکت شتابران خودرو پرشیا وارد کشور شود.

شرکت خودروسازی چینی گریت وال، برای اولین بار در سال 2020 از محصول خود با نام تانک 300 رونمایی کرد . طراحی این خودرو که به شدت با فورد برانکو آمریکایی شباهت دارد با هدف ایجاد یک رقیب قابل توجه برای خودروهای آفرودی موجود در بازار تولید شد.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات خودرو تانک 300 جدیدترین خودرو اضافه شده به سامانه جانبازان

خودرو تانک 300 از یک موتور دو لیتری TGDI با توان تولید حداکثر 227 اسب بخار و 387 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این موتور به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته مجهز شده است که قدرت را به چهار چرخ انتقال می‌دهد، اما تعداد بالای دنده‌ها ممکن است توان آفرودی خودرو را کاهش دهد.

خودرو تانک 300 به سامانه جانبازان اضافه شد [+مشخصات]

مصرف سوخت تانک چینی در محدوده 9.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به وزن 2155 کیلوگرمی و اندازه موتور قابل پیش‌بینی بود. این خودرو در عرض 9.3 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت به سرعت بالا می‌رسد که برای یک خودروی با ابعادی مانند تانک 300، عملکرد قابل قبولی است.

تانک 300 از امکاناتی همچون کروز کنترل تطبیقی، کیسه‌های هوا برای راننده و سرنشین، سیستم کنترل فرود از شیب، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، دوربین 360 درجه، هشدار خستگی راننده، سنسور تابلوخوان، گرم‌کن و ماساژور صندلی‌های جلو، نورپردازی داخلی، سانروف، ورود و راه‌اندازی بدون کلید بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر