coinex
راهنمای خرید تکراتو

فراخوان نوروزی دیگنیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت [+جزئیات]

بهمن موتور، فراخوان نوروزی دیگنیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت را صادر کرد. بدین وسیله تمامی متقاضیان زمستان 1402 می‌توانند با تکمیل وجه، مراحل ثبت‌نام را نهایی کنند.

فراخوان نوروزی دیگنیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از سمت شرکت بهمن موتور صادر شد. طبق این ابلاغیه، تمامی متقاضیان ذکر شده می‌توانند از روز یکشنبه، 5 فروردین 1403 رأس ساعت 10 صبح نسبت به تکمیل وجه برحسب زمان‌بندی اعلام شده از سمت وزارت صمت اقدام کنند. زمان تکمیل وجه متقاضیان نهایتاً تا ساعت 24 روز دوشنبه، 20 فروردین 1403 اعلام شده است.

لازم به ذکر است که 2 خودرو دیگنیتی شامل دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ در طرح فراخوان فعال هستند و مشتریان بسته به نوع مدل انتخاب خود باید مبلغ مورد نظر را واریز کنند. قیمت دیگنیتی پرایم و پرستیژ در بخشنامه بهمن موتور آمده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: فراخوان نوروزی فیدلیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت [+جزئیات]

فراخوان نوروزی دیگنیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت

شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات فرآیند ثبت‌نام خودروی دیگنیتی را اعلام کرد. این اطلاعیه مربوط به آن گروه از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی است که در طرح‌ جوانی جمعیت و طرح عادی در نوبت زمستان ۱۴۰۲ نوبت آنها اعلام شده است.

فراخوان نوروزی دیگنیتی ویژه متقاضیان عادی و جوانی جمعیت

بنابراین متقاضیان با توجه به نوبت اعلام شده از سوی وزارت صمت می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو از ساعت ۱۰:۰۰ یکشنبه مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴:۰۰ دوشنبه ۲۰ فروردین از طریق سایت bahman.iranecar.com اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد پرونده طرح‌های فروش شرکت‌های خودروساز با پرداخت وجه خودروهای از سمت مشتریان به پایان رسیده است. شما در کدامیک از طرح‌های فروش سال 1402 شرکت کرده‌اید؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر