;
coinex

واتساپ، قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن را به اندروید می‌آورد

ماه گذشته، WABetaInfo اعلام کرد که اپلیکیشن واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن در نسخه iOS را آزمایش می‌کند. حالا بیان شده که این قابلیت برای کاربران اندروید هم در دست بررسی قرار دارد.به گفته WABetaInfo، آخرین نسخه بتا از واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.7.8) می‌تواند محتوای پیام‌های صوتی را به متن تبدیل کند. 

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد تماس گروهی در واتساپ

قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن در نسخه اندروید اپلیکیشن واتساپ

تبدیل پیام صوتی به متن به شما اجازه می‌دهد تا محتوای یک یادداشت صوتی را بخوانید به جای اینکه پیام صوتی را گوش دهید. این امکان در شرایطی که نمی‌توانید صدا را گوش دهید اما می‌توانید متن را بخوانید، بسیار مفید است.

تبدیل پیام صوتی به متن

همانطور که در تصویری که توسط WABetaInfo به اشتراک گذاشته شده است می‌توانید ببینید، هنگامی که این ویژگی در دسترس قرار می‌گیرد، واتساپ شما را با یک پنجره‌ی Popup به نام “قبل از گوش دادن با ترانسکریپت مطالعه کنید” آگاه خواهد کرد. بر اساس آن، “برای فعال کردن ترانسکریپت، 150 مگابایت داده‌ی جدید اپلیکیشن دانلود خواهد شد” و ” واتساپ از تشخیص گفتار دستگاه شما استفاده می‌کند تا ترجمه‌ی متن پیام‌های صوتی را ارائه دهد و این ترجمه‌ها را با استفاده از رمزگذاری سرانته (end-to-end encryption)، که یک فرایند رمزنگاری قوی است، انجام می‌دهد.” هنگامی که بر روی دکمه Enable در پنجره‌ی Popup کلیک می‌کنید، اپلیکیشن منابع مورد نیاز را دانلود کرده و امکان را فعال می‌کند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه این ویژگی در نسخه پایدار اپلیکیشن واتساپ وجود ندارد. انتظار می‌رود که این اتفاق هنگامی رخ دهد که شرکت ویژگی را به دقت تست کند که حداقل چند هفته زمان خواهد برد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر