;
coinex

قیمت ویوو ایکس فولد 3 پرو پیش از عرضه فاش شد [+مشخصات حافظه]

چند روز گذشته ویوو سری محصولات جدیدش را معرفی کرد. پیش از اعلام این خبر، برخی از مشخصات این دستگاه منتشر شده بود؛ حالا قیمت ویوو ایکس فولد 3 پرو و مشخصات حافظه‌ آن پیش از عرضه فاش شد.گروه vivo X Fold 3 به همراه دستگاه‌های دیگری مانند جفت گوشواره بی‌سیم TWS 4 و تبلت vivo Pad3 Pro در تاریخ 26 مارس به بازار معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد که ایکس فولد 3 پرو اولین گوشی هوشمند تاشو خواهد بود که به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 جدید مجهز می‌شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی ویوو ایکس فولد 3 (Vivo X Fold 3) در چین اعلام شد [+ مشخصات]

مشخصات حافظه و قیمت ویوو ایکس فولد 3 پرو مشخص شد

@ZionsAnvin طی پستی در شبکه اجتماعی ایکس قیمت vivo X Fold 3 و پارامترهای ذخیره‌سازی آن را فاش کرد. طبق این اطلاع‌رسانی، نسخه پایه که شامل 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است، با قیمت CNY 13,999 (حدود $1,945) عرضه خواهد شد؛ در حالی که نسخه قوی‌تر با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت CNY 14,999 (حدود $2,085) در دسترس قرار خواهد گرفت.

قیمت ویوو ایکس فولد 3 پرو
قیمت ویوو ایکس فولد 3 پرو

البته با توجه به عکسی که طی مراسم معرفی سری vivo X Fold 3 که در چین برگزار شد، احتمالا قیمت آنها در عرصه بین‌المللی متفاوت باشد و قیمتی که اعلام شده فقط در چین قابل عرضه باشد.

با این حال، گوشی‌های هوشمند vivo X Fold و X Fold2 خارج از چین عرضه نشدند به همین دلیل تمامی اطلاعات منتشر شده تا زمان عرضه رسمی در حد حدس و گمان باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر