;
coinex

قیمت های عجیب اجاره لامبورگینی در کیش برای خودنمایی

صدای غرش اگزوز یک ابرخودرو برای شما مهم‌تر است یا اندوخته‌ای که ماه‌ها یا شاید هم سالها برایش زحمت کشیده‌اید؟ اگر قیمت های عجیب اجاره لامبورگینی در کیش را ببینید مغزتان سوت می‌کشد.

هم‌اینک در دومین روز از سال جدید به سر می‌بریم و مسافران نوروزی در سراسر این کره خاکی برای دیدار اقوام، آشنایان و مسافرت به شهرهای دیگر رهسپار مقصد می‌شوند. شاید مهم‌ترین و توریستی‌ترین منطقه ایران، جزیره زیبای کیش باشد که در قلب خلیج فارس آرام گرفته و هرساله میزبان میلیون‌ها نفر از ایرانیان و توریست‌های خارجی است.

در ایران خودروهای سوپراسپرت جایی ندارند و نمی‌توانند به راحتی در خیابان‌های کشور تردد کنند. از عمده دلایل این موضوع می‌شود گفت که عدم دسترسی به قطعات، لوازم یدکی خودرو و حتی بنزین باکیفیت و همچنین قیمت بسیار فضایی و هزینه‌های بسیار سرسام‌آور این خودروهاست.

خودروهای سوپراسپرتی همچون لامبورگینی فقط در جزیره کیش وحود دارند که آنها را هم افرادی ثروتمند و تاجر و یا افرادی که دستشان به دهانشان می‌رسد می‌آورند. برخی افرادی نیز دوست دارند حتی دقایقی بسیاری کم را درون یک گاو خشمگین بنشینند و از رانندگی با آن لذت ببرند. اگر دنبال این ماجراجویی هستید بهتر است از قیمت های عجیب اجاره لامبورگینی در کیش باخبر باشید که روزانه حتی به 120 میلیون تومان هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: قیمت عجیب فولکس قورباغه ای ؛ عتیقه ای 5 میلیارد تومانی!

قیمت های عجیب اجاره لامبورگینی در کیش

حضور چندین دستگاه لامبورگینی هوراکان در جزیره زیبای کیش باعث شده تا افراد بسیاری برای سوار شدن بر آن و لذت رانندگی با این ابرخودروی ایتالیایی هزینه‌هیا بسیاری متقبل شوند.

اما اجاره لامبورگینی هزینه وحشتناکی دارد که شاید با شنیدن آن دود از سرتان بلند شود.

اجاره روزانه لامبورگینی در کیش ۱۲۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

به نوعی می‌توان گفت هزینه ۳ روز اجاره این خودرو در کیش مساوی پول خرید یک پراید صفر کیلومتر است.

قیمت های عجیب اجاره لامبورگینی در کیش

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اینگونه درآمدهای فضایی چیست؟ به نظر چرا نظارتی در این موارد وجود ندارد؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اینا اجاره میکنن باز، بیان بالای شهر ببینن زیر پای انگل های سیستم چیا هست، با ماشین های بالای 40میلیارد چنان ویراژ میدن و به ملت میخندن…….. مالیات های مردم بی گناه. خدایا خودت ریشه ظلمو بخشکون.

    پاسخ

    برای آقازاده ها ، ببخشید انگل زاده ها و زالو زاده ها ، که پول ملت بدبخت را هاپولی می کنند ، این پول ها که چیزی نیست

    پاسخ