coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات وان پلاس Nord 4 فاش شد

همانطور که انتظار می‌رفت مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس فاش شد. بر اساس گزارش های منتشر شده وان پلاس Nord 4 تغییرنام یافته Ace 3V خواهد بود.

دیروز وان پلاس از گوشی هوشمند جدید خود  Ace 3V در چین رونمایی کرد. این دستگاه اولین دستگاهی در جهان بود که از چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 بهره می‌برد. مدت کوتاهی پس از عرضه، مکس جامبور، یک خبرساز قابل اعتماد، در برنامه ایکس اشاره کرد که Ace 3V به عنوان Nord 4 در بازار جهانی تغییر نام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: وان پلاس Ace 3V چهار سال آپدیت نرم افزاری دریافت خواهد کرد

مشخصات وان پلاس Nord 4

اگر خاطرتان باشد وان پلاس Ace 2V را در مارس 2023 معرفی کرد و چند ماه بعد، این برند از نسخه بهینه‌سازی شده دستگاه با نام Nord 3 رونمایی کرد. به جز دوربین، سایر مشخصات این دو دستگاه کاملا یکسان بودند. بنابراین، به احتمال زیاد Nord 4 آینده می‌تواند یک نسخه بهینه‌سازی شده از Ace 3V باشد.

OnePlus Ace 3V دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی تخت OLED با یک پانچ در مرکز است. صفحه نمایش نیز به وضوح 1.5K، نرخ با روز رسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2150 نیت می‌رسد. این گوشی بر روی اندروید 14 با سیستم عامل ColorOS 14 اجرا می‌شود که نوید سه ارتقا اندروید و چهار سال به روز رسانی امنیتی را می‌دهد. حسگر اثرانگشت این دستگاه نیز درون صفحه قرار گرفته است.

Ace 3V بر روی تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 اجرا می‌شود و 12 گیگابایت یا 1 6 گیگابایت رم LPDDR5x به همراه 256 یا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 را پشتیبانی می‌کند. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی تامین می‌شود.

در قسمت جلویی، Ace 3V یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار دارد. تنظیمات دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض است. ویژگی های دیگری مانند بلندگوهای دوگانه، 5G، وای فای 6، بلوتوث 5.4، NFC، بلستر IR، موتور خطی محور x و لغزنده هشدار را ارائه می دهد. ضخامت آن 8.47 میلی متر و وزن آن 200 گرم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات وان پلاس Nord 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگه قیمتش مناسب باشه قطعا خواهد ترکوند. بی رقیب 💪

    پاسخ