;
coinex

دومین نسخه پیش نمایش اندروید 15 با اتصال ماهواره‌ای منتشر شد

بر اساس اعلام گوگل دومین نسخه پیش نمایش اندروید 15 با ارائه قابلیت های جدی از جمله اتصال ماهواره ای و تشخیص ضبط کننده صفحه منتشر شد.

همزمان با انتشار دومین نسخه پیش نمایش اندروید 15 ، گوگل چندین قابلیت و تغییرات جدید دیگر را معرفی کرد. این تغییرات شامل مواردی هم چون اتصال ماهواره‌ای و تشخیص ضبط کننده صفحه است که از قبل در  iOS وجود داشت. البته احتمالا این به‌روز رسانی برخی از ویژگی‌های عقب افتاده و چندین موارد امنیتی را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: قابلیت جدید اندروید 15 امکان پیدا کردن گوشی خاموش را فراهم می‌کند

مشخصات دومین نسخه پیش نمایش اندروید 15

Android 15 DP 2 ارتباطات، بهره وری، حریم خصوصی، امنیت، تجربه رسانه‌ای و موارد دیگر را افزایش می‌دهد:

اندروید 15 به دستگاه امکان ارسال/دریافت پیام از طریق برنامه های SMS/MMS/RCS را می‌دهد. این کار از طریق ماهواره‌های مدار پایین انجام می‌شود و DP 2 سعی می‌کند یک رابط کاربری ثابت اتصال ماهواره‌ای را در سراسر سیستم پیاده‌سازی کند. همچنین، برنامه ها از زمان اتصال دستگاه به ماهواره هم آگاه خواهند شد.

اکنون با این بروزرسانی، برنامه‌های اندرویدی می‌توانند تشخیص دهند که ضبط‌کننده صفحه روشن است و می‌توانند این عملکرد را مسدود کنند. البته اگر صفحه برنامه حاوی اطلاعات حساس باشد، می‌تواند برای شما مفید باشد.

Android 15 DP 2 می‌تواند فایل‌های محافظت شده با رمز عبور، حاشیه‌نویسی، ویرایش فرم را جستجو و با دستور شما کپی کند.

با نسخه جدید اندروید، دستگاه HDR Headroom را بسته به حداکثر روشنایی قابل دستیابی و عمق بیت پانل مناسب می‌کند. بنابراین، این به معنای کنتراست بهتر و محدوده دینامیکی یا تعادل بیشتر بین محتوای SDR و HDR روی صفحه است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی دومین نسخه پیش نمایش اندروید 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر