;
coinex

آنر 200 لایت گواهی امارات متحده عربی را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

گوشی جدید آنر در راه است. این گوشی با نام آنر 200 لایت در پلتفرم صدور گواهی TRDA امارات متحده عربی ظاهر شده و به زودی معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سازنده مشهور گوشی‌های هوشمند، آنر، در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های خود است. به تازگی نیز یک گوشی به نام Honor 200 Lite با شماره مدل LLY-NX1 در مرجع صدور گواهی TRDA امارات متحده عربی ظاهر شده که به این شایعه قوت می‌بخشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی TRDA آنر 200 لایت

فهرست قرار گرفته در گواهی TRDA چندین مشخصه کلیدی از گوشی جدید آنر را فاش می‌کند. برای مثال، طبق آنچه که در این گواهی ذکر شده، گوشی‌های جدید آنر سری آنر 200 نام خواهند داشت و به احتمال زیاد در این مجموعه مدلی با پسوند لایت وجود خواهد داشت.

آنر 200 لایت
گواهی TRDA آنر 200 لایت

نسل قبلی این گوشی‌ها یعنی سری آنر 100 که در نوامبر 2023 در چین عرضه شد، فقط شامل مدل‌های پایه و پرو می‌شد. بنابراین Honor 200 Lite یک محصول جدید در این خط تولید محسوب می‌شود.

متاسفانه در گواهی TRDA اطلاعات بیشتری درباره مشخصات آنر 200 لایت عنوان نشده اما با مروری بر مشخصات سری آنر 100 می‌توانیم یک بینش کلی از آنچه که در راه است داشته باشیم.

هر دو گوشی حاضر در سری آنر 100 یعنی Honor 100 و Honor 100 Pro دارای نمایشگرهای خمیده OLED هستند، اما طراحی دوربین سلفی در این دو کمی متفاوت بوده و در نسخه پایه به شکل یک سوراخ پانچ است در حالی که در نسخه پرو به شکل کپسولی و دوگانه است. ماژول دوربین‌های پشتی نیز با یکدیگر متفاوت هستند و این دو مدل را از یکدیگر متمایز می‌کنند.

آنر 200 لایت
آنر 100

مشخصات صفحه نمایش تا حدودی با یکدیگر مشابه است؛ پنل 6.7 اینچی اولد در نسخه پایه و پنل 6.78 اینچی اولد در نسخه پرو هر دو از وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی بالا برخوردار هستند. امنیت کاربران نیز توسط یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای تضمین می‌شود. آنر 100 از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 استفاده می‌کند، در حالی که آنر 100 پرو از پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون 8 نسل 2 نیرو می‌گیرد.

هر دو گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی هستند. در مدل پرو یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی نیز برای زوم اپتیکال به این جمع اضافه می‌شود.

منبع تغذیه هر دو باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی است، البته مدل پرو از قابلیت شارژ بی‌سیم 66 واتی نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این دو گوشی می‌توان به وایفای 6E، بلوتوث 5.3 و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آنر 200 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر