;
coinex

مشخصات POCO C61 فاش شد؛ [+تاریخ عرضه، رنگ‌بندی]

مشخصات POCO C61 اعلام شد. همچنین مشخص شد که این گوشی تغییر نام یافته‌ی Redmi A3 است که مشخصات مشابه و در رنگبندی های متنوع عرضه می‌شود.

مشخصات POCO C61 که پیش از این با نام Redmi A3 شناخته می‌شد با تائید پوکو اعلام شد. همچنین این شرکت تاریخ عرضه رسمی این دستگاه را هفته آینده در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: عینک های صوتی هوشمند جدید Mijia شیائومی 25 مارس عرضه می‌شوند

مشخصات POCO C61

گوشی جدید POCO در کشور در تاریخ ۲۶ مارس ساعت ۱۲ ظهر به وقت هند عرضه خواهد شد. یک میکروسایت اختصاصی مشخصات کلیدی POCO C61 آن را فاش کرده است.

شایعات منتشر نشان می‌دهد که این دستگاه ری برند شدهRedmi A3 است که به تازگی در هند عرضه شده .

تیزرهای رسمی از برند نشان می‌دهند که یک ماژول دور دوربین بزرگ در پنل پشتی وجود دارد، شبیه مدل Redmi.

میکروسایت Flipkart تأیید می‌کند که POCO C61 با صفحه نمایش HD+ ۹۰Hz، ۶ گیگابایت RAM و ۶ گیگابایت RAM مجازی اضافی کارایی بهتری را ارائه می‌کند.گوشی POCO دارای باتری ۵٬۰۰۰mAh خواهد بود.

در تیزرهای منتشر شده این گوشی به رنگ مشکی دیده می‌شود .POCO C61 به تازگی در لیست کنسول Google Play مشاهده شد و این نشان می‌دهد که با SoC MediaTek Helio G36، سیستم عامل Android ۱۴، ۴ گیگابایت RAM و صفحه نمایش HD+ عرضه خواهد شد. مکان نگهدارنده در لیست کنسول Google Play یک دورگردانه نشان می‌دهد در حالی که Redmi A3 از یک نتچه آب‌ریز استفاده می‌کند. این بدان معناست که رندر در لیست ممکن است نادرست باشد.

مشخصات Redmi A3

در این قسمت یک یادآوری سریع از مشخصات Redmi A3 در نظر گرفته شده است که به عنوان POCO C61 تجدید نام خواهد شد.

نمایش: نمایشگر HD ۶٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۹۰Hz و حفاظت Gorilla Glass ۳ بر روی آن.

پردازنده: پردازنده MediaTek Helio G36 همراه با GPU Mali.

RAM و ذخیره‌سازی: این در سه گزینه ذخیره‌سازی ۳ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت، ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود. همچنین یک شکاف کارت حافظه SD برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی مشخصات POCO C61 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر