;
coinex

پلیس اینترپل مالک کوروش کمپانی را باز می‌گرداند

چندی پیش قوه قضائیه از پلیس اینترپل خواست تا در پیدا کردن مالک کوروش کمپانی با آنها همکاری کند. اکنون رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاعات جدیدی از این پرونده ارائه داده است.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا امروز شنبه چهارم فروردین در حاشیه سفر به مازندران اطلاعات جدیدی از پرونده کلاهبرداری میلیاردی کوروش کمپانی ارائه کرده است. او می‌گوید:« پرونده کوروش کمپانی کماکان باز است.پیگیری ابعاد مختلف این پرونده در دست بررسی است.»

بیشتر بخوانید: معوقات بازنشستگان پرداخت می‌شود

رحیمی ادامه داد:«یکی از موضوعاتی که هم اکنون در حال بررسی آن است در واقع کسانی است که در این پرونده در بخش‌های مختلف، قصور داشتند. بررسی پرونده برخی از بانک‌ها، بخش‌هایی که مباحث پولشویی را کنترل می‌کردند، کسانی که در ترکیه پس از ۳۳ روز بازداشت این فرد و تحویلش به سفارت، گذرنامه رسمی و قانونی به او دادند و از ترکیه خارج شده است، جمع‌آوری اموال این فرد اعم از اموال منقول و غیرمنقول و سایر موضوعات این کار دارد، انجام می‌شود.»

وی افزود:« در ۴۸ ساعت گذشته که آخرین وضعیت پرونده را که کنترل می‌کردم، همکارانم با جدیت کماکان این موضوع را در حال پیگیری هستند.»

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در پاسخ به این سوال که آیا بازداشت متهم اصلی این پرونده ممکن است یا خیر، توضیح داد:« داریم با جدیت این پرونده را دنبال می‌کنیم و با پیگیری بسیار خوبی که پلیس اینترپل فراجا انجام داد بحث اعلان قرمز “امیرحسین شریفیان” مالک کوروش کمپانی صادر شد و کار در حال پیگیری است که امیدواریم به نتیجه برسیم.»

بیشتر بخوانید: 

لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر