;
coinex

طراحی عینک هوشمند سامسونگ لو رفت؛ ساده اما کاربردی

عینک هوشمند سامسونگ از طراحی بسیار ساده بهره می‌برد که فقط رنگ بی‌آلایشی به خود گرفته است؛ اما در اصل دنیایی از جذاییت‌های تکنولوژی را به دوش می‌کشد.

سامسونگ در حال ساخت یک عینک هوشمند است که از لحاظ ظاهری با یک عینک معمولی فرقی نمی‌کند. اگرچه ظاهر عینک هوشمند سامسونگ ساده به نظر می‌رسد، اما در دل آن امکانات و ویژگی‌هایی خاص قرار گرفته تا بتواند برخی فعالیت‌های غیرقابل انجام را به سرانجام برساند.

هدست اپل ویژن پرو اگرچه خیلی دیر ساخته و به بازار عرضه شده، اما رقابتی جدید را حوزه گجت‌های پوشیدنی ایجاد کرد و هرکدام از غول‌های فناوری سعی دارند محصولی را بسازند که بتواند با ویژن پرو رقابت کند. گجت هوشمند سامسونگ نیز به دنبال رقابت است و می‌خواهد در آینده سهمی در بازار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تراشه هوش مصنوعی سامسونگ با نام Mach-1 در سال 2025 معرفی خواهد شد

عینک هوشمند سامسونگ مانند یک عینک معمولی است اما بسیار هوشمندتر

سامسونگ روی یک عینک هوشمند کار می‌کند و حتی سال گذشته میلادی کره‌ای‌ها نام تجاری «Galaxy Glasses» را ثبت کردند. حالا اطلاعات مربوط به یک پتنت به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی این عینک هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

این مدل توسط Patently Apple منتشر شده است و طراحی احتمالی عینک هوشمند سامسونگ را نشان می‌دهد. درحالی‌که طبق این تصاویر، طراحی Galaxy Glasses شبیه به عینک‌های عادی است، در این پتنت برخی اطلاعات فنی عینک هوشمند کره‌ای‌ها هم وجود دارد.

عینک هوشمند سامسونگ مانند یک عینک معمولی است اما بسیار هوشمندتر

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، لنزها مانند یک عینک عادی هستند، بااین‌حال در سمت چپ عینک شاهد قرارگیری یک اتصال مغناطیسی هستیم که در هنگام قرارگیری عینک روی کاور، آن را شارژ می‌کند. علاوه‌براین، درون هر کدام از دسته‌ها یک باتری قرار گرفته است.

برخلاف انتظار در تصاویر مربوط به پتنت، اشاره‌ای به دوربین یا سنسور نشده است؛ قطعاتی که در عینک‌های هوشمند یا هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده ضروری هستند. بنابراین شاید پتنت اخیر تنها به برخی ویژگی‌های فیزیکی محصول آینده سامسونگ اشاره داشته باشد و قابلیت‌های آن در یک پتنت دیگر ثبت شوند.

در یکی از تصاویر با کاور این عینک روبه‌رو هستیم. ظاهراً عینک درون این قاب قرار می‌گیرد و علاوه بر محافظت از آن، شارژ هم می‌شود.

با وجود اینکه این پتنت طراحی و برخی مشخصات گجت هوشمند آینده سامسونگ را به تصویر می‌کشد، اما هنوز نمی‌توان با اطمینان درباره عرضه این محصول صحبت کرد. البته با توجه به ورود اپل به این بازار و البته انتشار شایعات و گزارش‌ها، احتمالاً عینک هوشمند سامسونگ در آینده از راه می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طراحی عینک هوشمند سامسونگ چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر