;
coinex

سامسونگ بروزرسانی پیوسته (seamless updates) را با گلکسی A55 آغاز می‌کند

سامسونگ بالاخره ویژگی بروزرسانی پیوسته (seamless updates) را در گوشی‌های هوشمند خود اجرا کرد. گلکسی A55 اولین دستگاهی خواهد بود که به این قابلیت مجهز می‌شود.

ویژگی بروزرسانی پیوسته اندروید که توسط گوگل در سال 2016 معرفی شد، توسط اکثر OEM های اندروید به جز سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت. اکنون سامسونگ اعلام کرد که در حال کار بر روی پیاده‌سازی به‌روزرسانی‌های پیوسته در تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود است و پس از هشت سال، این برند کره‌ای بالاخره این ویژگی را به دستگاه‌های خود می‌آورد. گلکسی A55 اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از آن بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی گلکسی F55 سامسونگ نزدیک است [+ مشخصات احتمالی]

بروزرسانی پیوسته اندروید

سامسونگ گلکسی A55 اخیراً پچ امنیتی اندروید مارس 2024 را در هند با نسخه سیستم عامل A556EXXS1AXC1 دریافت کرده است که همچنین ویژگی بروزرسانی پیوسته را برای تلفن هوشمند به ارمغان آورده است. بنابراین، کاربران هنگام دانلود یک به‌روزرسانی، دو پیام دانلود و نصب و تأیید را مشاهده خواهند کرد.

بروزرسانی پیوسته به شما امکان می‌دهد تا زمانی که از تلفن خود در پارتیشن A استفاده می‌کنید، بروزرسانی روی پارتیشن B نصب شود و پس از اتمام نصب، آن را مجدداً راه‌اندازی کنید. این کار باعث می‌شود دستگاه در حین نصب قابل استفاده باشد و تنها زمانی که در حال راه‌اندازی مجدد است در دسترس نیست، که ممکن است در Galaxy A55 تا 90 ثانیه طول بکشد، به این معنی که دیگر لازم نیست چند دقیقه منتظر بمانید تا کل مراحل نصب برای استفاده از تلفن خود تکمیل شود.

مشخص نیست که کدام گوشی هوشمند سامسونگ قابلیت بروزرسانی پیوسته را دریافت می‌کند، اما بعید است که مدل‌های قدیمی‌تر از آن پشتیبانی کنند زیرا دستگاه باید قبل از خروج از کارخانه برای این ویژگی پیکربندی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویژگی بروزرسانی پیوسته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر